Yine merhaba bölümler hızla gelmeye devam ediyor, uzatmadan bölüme geçelim💞~
Tae hızla alt kata salona iner. Ve jimin'i arar.
(Jimin=Jm)
Tae:Alo jimin.
Jm:Alo tae ne var?
Tae:Jimin senden bişey isteyeceğim. Yarın her hangi bir teneffüste ben jungkook'la gezerken suga'yı yanağından öpmeni istiyorum.
Jm:Tamam da, bu yaptığım jungkook'un bana olan sevgisini bitirecek mi?
Tae:Soru sorma jimin, yap.
Jm :Tamam, yarın görüşürüz.
Ve tae telefonu kapatır.
Tae yukarı jungkook'un yanına geri çıkar.
Jungkook yatakta uyanmış bir şekilde uzanıyodur.Jk:T-Tae ç-çok üşüyorum.
Jungkook titriyordur.
Tae hemen ateşine bakar.
Jungkook'un çok ateşi vardır.Tae telefonundan eve özel doktor çağırır.Doktor bir kaç dakika içerisinde gelir.
Jungkook'u muayene eder ve bir kaç tane ilaç yazar.Tae doktorun yazdığı ilaçları sipariş edip jungkook'un ilaçlarını içirir. Jungkook ilaçları içtikten sonra kısa sürede uykuya dalar. Ve ateşi düşer. Tae'de jungkook'un yanına yatar ve uyur.
Saat 22.24 gece
Jungkook kabus görüyordur ve terler içinde kalmıştır.
Jungkook rüyasında ağlayarak;BEN İSTEYEREK YAPMADIM. BÖYLE OLSUN İSTEMEZDİM.
Tae jungkook'un bağırmasıyla uyanır ve kabus gördüğünü anlar;
Jungkook uyan, JUNGKOOK!Jungkook sıçrayarak uyanır. Ter ve gözyaşı içindedir.
Tae:Jungkook sakin ol, ben yanındayım.
Jungkook sanki uyandığını yeni anlıyormuş gibi etrafa bakar nefes nefese kalmıştır.
Tae jungkook'u kucağına oturtur.
Tae:Jungkook bana bak kabus gördün, iyisin tamam mı? Sakin olmanı istiyorum senden.
Jungkook bir anda tae'ye sarılır ve ağlamaya başlar.
Jk:Tae hepsi benim yüzümden, benim yüzümden öldü annem, hepsi benim suçum, bıktım artık kabus görmekten, yeter!
Tae ne yapacağını bilemez ve sadece jungkook'a sımsıkı sarılır.
Sessizce fısıldar;Sakin ol sevgilim...
Jungkook yavaş yavaş sakinleşir ama hâlâ sımsıkı birbirlerine sarılıyorlardır. Babaları evde değildir çünkü toplantı için şehir dışına çıkmışlardır.
Tae:Jungkook şimdi senden sakince annene ne olduğunu anlatmanı istiyorum.
Jk:Ben 7-8 yaşlarındayken annem ile alışverişe çıkmıştık.Ama ben evden çıkmadan önce anneme alışverişten sonra parka götüreceğine dair söz verdirmiştim. Annemle bir markete gidip alışveriş yaptıktan sonra parka doğru ilerliyorduk. Karşıdan karşıya geçerken anneme araba-
Jungkook daha fazla devam edemedi ve sustu...
Tae:Tamam meleğim sessiz ol, kucağımda uyuyabilirsin, kabus görmeyeceksin güven bana. Hadi, uyu.
Jungkook cevap vermeden tae'ye sarılı bir şekilde gözlerini kapatır ve uyur.
Tae jungkook tekrar kabus görmesin diye sabaha kadar uyumaz. Çok yorulmuştur.
Sabah saat 8.00 Cuma
(Alarm çalar)Tae jungkook'a sarılmayı bırakmadan uzanarak alarmı kapatır.
Tae:bebeğim-, pardon jungkook hadi kalk okula gideceğiz.
Jungkook yavaşça kalkar ve ikiside hazırlanmaya başlar.
Hızlı bir şekilde kahvaltı yapıp okula giderler. Bir kaç ders geçtikten sonra teneffüs zili çalar. Tae ve jungkook koridorda dolaşırken jimin ve suga'yı görürler.
Tae jimin'e suga'yı öpmesi için eliyle jungkook görmeden işaret verir.
Jimin bir anda suga'yı yanağından öper ve jungkook dona kalır.
Tae:Jungkook iyi misin?
Jk:...
Tae:Tamam gel biz sınıfa geçelim sakin ol.
Sıralarına geçerler. Jungkook'un gözleri dolmuştur.
Tae:Jungkook sana ondan hoşlanmaman gerektiğini söylemiştim, çünkü jimin'in sevgilisi vardı bunu sana söyleyemedim.
Jk:Artık o umrumda bile değil.
Ve aşkın yerini hüzün kaplar.
Okul günleri böyle devam etmektedir jungkook yavaş yavaş tae'den hoşlanmaya başlıyordur. Ve bunu arkadaşlarına en kısa sürede söyleyecektir.
Bölüm Sonu💗
Yazarlar:Ecrin, Duru ve Eylül.
Umarım bu bölümü sevmişsinizdir çok dramatik oldu sanırım ama elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz, çalışacağız okudunuz için teşekkürler bir sonraki bölümde görüşmek üzere💖~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK SMUT | 🍷~BİR ŞARAP LEKESİ ~🍷
Teen FictionHikaye jungkook'un ve babasının yasadıgı evlerine haciz gelip babasının yakın arkadası olan Kim ailelerine tasinmalarıyla baslar...