HACİZ

317 2 0
                                    

Umarım arkadaşlarımla yazdığımız bu fici seversiniz, iyi okumalar💞~

Annesini küçükken kaybeden jungkook o zamandan beri babasıyla yaşamaktadır. Babası hafta içleri geç saatlere kadar çalışmak zorunda kalır ancak yinede maddi durumları iyi değildir. Artık evlerinin kiralarını bile ödeyemez hâle gelirler.

Sabah saat 8.30
(Alarm sesi)
Jungkook'un agzından:Yine sıkıcı bir günün baslangıcı ile uyanmış ve kalkıp okula gitmek için hazırlanıyordum. Artık maddi durumumuz kötülemeye ve kiraları ödüyememeye başlamıştık. Büyük ihtimal evimize haciz gelecekti. Annemi bir araba kazasında kaybettik... Annemi kaybettiğimden beri en son gerçekten ne zaman mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Her neyse hazırlanıp okula dogru yola çıktım. Sınıfımızda olan jimin isimli cocuktan hoslanıyordum. Ne zaman benimle konussa utancımdan ne yüzüne bakabiliyordum ne de konusabiliyordum bu yüzden benle pek ilgilenmiyordu.Zaten bu okula baslayalı yaklaşık 1 hafta olmustu onceki okulumdan önemsiz bir nedenle ayrılmıştım. Ama burasıda pek fenâ değildi.

Dersler biter ve jungkook eve gider.

Jungkook odasında telefonuyla uğraşırken kapı çalar.
(ding dong~)
Yatağından kalkıp kapıya dogru ilerler

Jk:Kim o?
Postacı:Postacı efendim postanız var.

(Jungkook kapıyı açar.)

Postacı:Jeon bey siz misiniz
Jk:Babama gelmiş herhalde ama evet ben alıyım.
Postacı:Tabi efendim, şurayı imzalayın lütfen.
Jk:Tabi~
(jungkook kağıdı imzâlar.Ve postacı zarfı jungkook'a verir. )
Postacı:İyi günler efendim.
Jk:İyi günler.

Jungkook kapıyı kapatıp salona geçmişti ve zarfı açıp içindeki kağıdı çıkardı.
Jungkook az çok zarfın içinden ne çıkacağını biliyor gibiydi. Evet tam da tahmin ettiği gibiydi evlerine haciz gelmişti...

Ne yapacaklardı? Nerede kalacaklardı? Nasıl yaşayacaklardı? Jungkook yaklaşık bir buçuk saattir bunu düşünüyordu. Babasına arayıp haber vermek istedi fakat sonradan bunun iyi bir fikir olmadığını, babasına eve gelince haber vermenin daha iyi olduğunu düşündü...

Babası yarım saat içerisinde eve geldi;

Jeon Bey(babası) :Oğlum nasılsın? Okulun nasıl geçti?
Jk:Baba şuan okulumdan çok daha önemli bir durum var.
Jeon Bey:Nasıl yani?
Jk:Baba evimize haciz gelmiş.
Jeon Bey:Ne?!
(jungkook zarfı babasına uzatır.)
Babası zarfı açıp kağıdı okur. Ve eğer 30 gün içinde evlerinden çıkmazlarsa eşyaları alınacak ve evden kovulacaklardır...

Bölüm Sonu💗
Yazarlar;Ecrin, Duru ve Eylül
Umarım beğenmişsinizdir bölüm biraz kısa oldu sanırım ama yinede güzel bizce 2. Bölümü heyecanla bekleyin görüşürüz~

TAEKOOK SMUT | 🍷~BİR ŞARAP LEKESİ ~🍷 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin