5'

54 9 46
                                    

40 YORUM SINIRINI DOLURALIÖ LUTFEN
Bİ DE 7 OY MWAH😘

"Annem günaydın." Dedi Sora odasından çıkıp mutfaktaki annesine doğru ilerlerken. Parmak uçlarında hafif yükseldi ve kadının yanağına bir öpücük kondurdu.

"Günaydın bal suratlı oğlum. İyi uyuyabildin mi?"

"O kadar yorulmuşum ki sınav haftasından dolayı bayılmışım hemen."

"Şimdi de erken kalktın. Alamadın uykunu."

"Olsun anne. Yarın tatil ya bol bol uyurum." Annesi ona gülümsedi ve kafasını salladı.

"Oikawa-san yok mu?"

"Markete gitti. Gelir birazdan." Cümlesini bitirir bitirmez tıklanan kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açtığında dev bir poşet yığınının arkasında sadece yüzü görünen kocası vardı.

"Ne aldın bu kadar be adam? Seni sadece taze börek ve süt almaya gönderdim." Dedi Lena poşetlerden gözünü ayırmadan.

"Birkaç atıştırmalık, Sora'nın sevdiği şeyler falan..."

"Ama çok be yavrum ya. Yemeden çürümezler umarım."

"Umarım. Şu poşette çeşitli süt ve içecekler var. Hepsi Sora'nın. Hangisini severse onu içer sabahları. Bunun içinde istediğin kıymalı börek ve poğaçalar; gerisinde de yumurta, birkaç kahvaltılık, biraz temizlik malzemesi ve burada da et-tavuk ürünleri var." Lena poşetleri buzluğa yerleştirirken sordu.

"Etler biraz fazla değil mi?"

"Buzluktan çıkarıp yeriz. Bu çocuk büyüme çağında ve gerekli proteini alması gerekiyor. O yüzden neredeyse her akşam et, tavuk veya balık yemeli. Ben kahvaltıdan sonra köfte de yoğurup dolaba koyarım, hiçbir şey yapamadığımız zamanlarda onları yeriz." Lena, Tooru'nun ona anlattıklarına karşın gözünü bile kırpmadan, dudaklarındaki gülümsemeyle onu dinledi.

Tam bir baba. Çocuğunu düşünmesinden tut dünya kadar şeyi 'lazım olur' diyerek satın almasına kadar.

"Teşekkür ederim, Oikawa-san." Dedi Sora ona sarılarak. Annesinin eşinin kendisini düşünmesi yüreğine oturmuştu.

"Afiyet olsun evlat." Eşyaları yerleştirmeyi bitirdiklerinde kahvaltıyı hızlıca yapıp Sora'yı okula göndermişlerdi. Ardından önceki gün nöbet tuttuklarından dolayı bugün ikisi de izinli olduğu için hızlıca evi temizlemiş, ardından kendileri de yıkanıp çıkmışlardı.

"Sıhhatler olsun." Dedi elinde havluyla saçlarını kurutmaya giden Oikawa'ya.

"Sağol."

"Saçlarını kurut da bir kahve içelim." Tooru onu kafasıyla onaylayarak makineyi almaya gitti.

"Belki farkına varamadın ama Sora onun beslenmesini düşünmenden çok etkilendi; biliyorsun, yeterli beslenemediği için çok hastalanmıştı."

"Hatırlıyorum." Dedi Tooru yavaştan anılara dalarken. Lena'nın Sora ile yeni yeni yaşamaya başladığı dönemlerde bir gece apar topar Sora'yı acile götürüp yetersiz beslendiği için uzun süren bir tedavi sürecine girdiklerini hatırladı. O gece onlarla acil servisin kapısında karşılaşmıştı ve Sora ile ilk kez tanışmıştı.

"Lena." Lena kafasını kaldırıp ona baktı.

"Sora ile yolun tam olarak nasıl kesişmişti?" Bu soru Lena'nın da dalıp gitmesine sebebiyet verdi ama her şeyi hatırlayıp ona geri döndü.

Flashback - 10 yıl önce

Lena henüz 20'li yaşların başında iken atılgan ve çevik bir kızdı. Kararlarını mantığıyla değil duygularıyla veren kızdı o zamanlar, toydu.

Partners İn Crime (Oikawa Tooru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin