4'

66 10 55
                                    

Sinir tamamlanmadi ama daha da fazla erteleyemezdim bolumu o yuzden yorum siniri 50 oy siniri 7 iyi okumalar enginlerim enercii

Gönderilen: Tooru Akemi(kucam)

NERDESİN

NOLUYO

NERDESİNNN

TERASTAYIM  HAJİMENİN SİGARA İÇİŞİNE EŞLİK EDİYORUM

NOLUYOOO

BAHÇEYE İN

ÇABUK HEMEN

"Ay, dur. Kocam aşağı çağırıyor. Geleceğim hemen." Diyerek koşarak terastan çıktı Lena. Merdivenlerden inerken dışarıdan çığlık bağırışlar duydu. Düşmemeye dikkat edip kapıdan çıkmayı başardı. Kalabalığın arasından bir ses geldi.

"Lena! Arabaların oradayım!" Tooru'nun sesini duydu ve hızlıca onun yanına doğru koştu.

"Noluyor?" Tooru hiçbir şey demeden onu arabaya yasladı ve eline bir avuç çekirdek verdi.

"Sakinleş, ve kaosun tadını çıkar." Hiçbir şey anlamamışken önündeki kalabalığın hararetlendiğini ve tarafların saç baş kavga ettiğini gördü. Lena'nın gözleri kocaman açıldı ve kavgaya odaklandı. Havada uçuşan küfür ve hakaretlerin haddi hesabı yokken müdahale etmesi gereken bu ikili, otoparkta çekirdek yiyerek mevzuyu izliyorlardı.

"Umarım," cümlesinin devamını getiremeden çekirdekleri yuttu ve derin bir nefes aldı.

"Umarım müdahale etmek yerine burda aptal aptal kavgayı izlediğimiz için meslekten men edilmeyiz." Tooru ona gülerken Lena kadın ve adamın birbirine ettikleri küfürlere kulak kabarttı.

"KEŞKE SENİ TANIMASAYDIM."

"KEŞKE BEN SENİ TANIMASAYDIM LANET OLSUN TANIDIĞIM GÜNE-"

"KEŞKE SENİN YARAGIN KIRILSAYDI-"

"YOK VALLA KEŞKE SENİN AMIN KAPANSAYDI!"

Lena'nın ağzı ve gözleri kocaman açılırken Tooru da bi kavga eden çifte bir de ona bakıyordu.

"Tamam, bu sana iyi gelmedi. İçeri geçelim." Dedi Lena'nın kulaklarını kapatarak. İçer doğru sürüklerken Lena şoku yeni yeni atlatıyordu.

"10 yıl sonra biz de mi böyle olacağız?"

"Cinsel organımı kırmak isteyeceğini sanmıyorum."

"Ay, hayır!" Dedi Lena kulaklarını tekrar kapatarak.

"11 yaşımdan beri düzenli küfür ederim, hayatımda ilk defa böyle geniş küfür haznesi gördüm." Tooru ona gülerken onun ellerini tuttu ve aşağı indirdi.

"Küfür haznen daha da gelişmeden işlerimize bakalım. Bugün yeni gelen soruşturmalar var."

"Hadi bakalım."

***

"Bay Miya, hoş geldiniz." Dedi Lena sarışın adamın karşısındaki masaya otururken.

Partners İn Crime (Oikawa Tooru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin