Durakta gördüğüm şey neydi? Şokunu hala atlatamadım. Neyse artık unutmaya çalışmayalım.
Okulun kapısından girerken dikkatimi ilkokul çocuğu gibi anne babalarıyla gelen ergenler çekti.Bu ne yav bu ne? Bense annemin babamın baskısından kurtulmuş her istediğini yapabilen genç bir tavırla onlara ezikleyici bakışlar attım.
Saçlarımı fönlü tercih ettim bugün. Her zaman sade olmayı sevmişimdir.İnce kısa kuyruklu eyelinerlı rimelli gözlerimle yakışıklı çıcıklara buğulu edalı bakışlarımdan yolladım.Tabi ki de gözümden kaçmadınız.Cool güzel ırızbılar.
Kapıdan içeri çok havalı bir geçiş yaptım. Ooohhhaaa!!! Bir gorilin bana çarpmasıyla yere yapıştım.Etraftaki sarışın esmer ırızbıların sinir bozan kıkırdalamalarını duyabiliyorum.
Ağlamaklıyken bir anda beni yere sümük gibi yapıştıran embesilden hesabını sorma isteği beni uyandırdı. Derken beyaz,pamuk gibi bir el uzandı. Bu elin beni düşüren hayvanın olduğunu tahmin ediyorum. Utancımdan kafamı kaldıramıyorum. 😖 Rezil oldum ya!!
Yerden kendi kendimi kendim kaldırdım. Bu nasıl bir cümle oldu bilmiyorum.
"Kusura bakma lütfen."
"Gerizekalı bu göZler sana niye verilmiş? Önüne baksana!"Ordaki insanları unutmuş kendimi haklı çıkarmaya çalışıyordum ki o pis oğlan benden tekrar özür diledi.Etrafıma baktığımda artık kimsenin benim sakarlığımla ilgilenmediğini farkettim.
"Ben burda normal yürüyordum. Sen geldin çarptın bana. Yani burda %80 sen hatalısın."
Aslında düşünürsek benim aklım hem etraftaki yahuşuklu çocuklarda hem de sabah durakta gördüğüm o kişideydi. Her şeyi yapmış olabilirim. Affetsem mi?
"Tamam tamam mühim değil."
"Bu okulda yenisin galiba?"
"Evet,yeniyim"
"Hoşgeldin o zaman.Ben Tolga."
"Hoşbulduk."Uzattığı eli sıktım.Yüzümün hafiften pembeleştiğini hissedebiliyorum.
Ateşim tavan yaptı.Tansiyonum fırladı.Kolestrolüm yine çıktı,şekerim düştü... Ya of tamam hiçbiri olmadı ama yüzümün kızardığına adının Tolga olduğunu öğrendiğim meteor tipli yahuşuklu mu yakışıklı çocuk "Yüzün kızardı sanki.Utandın mı yoksa sen?" demesiyle emin oldum.
Mal,kendini bi b*k sanıyor.
Bende onun yerinde olsam sanardım ama sanmasına gerek yok.Çok yakışıklı şeker gibi çocuk valla. Aptal aptal gülerken buldum kendimi. Eee okulu gezdirmemi ister misin?
"Yok saol kendim gezerim."Hızlı adımlarla uzaklaşırkeeenn "Bir adın yok galiba."
Arkamı dönüp "Hıhı yok." deyip önüme dönüp yoluma devam edip yürüdüm.😉Bu çocuk bana düştüğümü rezil olduğumu bir anda unutturdu. Yoksaa yoksaa aşık mı oluyorum ben?? Yok canım. İlk görüşte... Yani aslında neden olmasın? Yakışıklı,kibar.. hem sevimli de.
Of ne saçmalıyorum ya ben? Bi kere çok gıcık oldum o çocuğa.Okulun koridorlarında hiç bir yere bakmadan yürüyordum ki... Bir de kimi görim?
"Yookk artık" geride bıraktığım çocukluk aşkım Enes... Onu görünce bir kez daha ne kadar zevkli olduğumu anladım. Hala taş gibi ama bende sıkıldım ya platoniklikten.
Yeni heyecanlar istiyorum. Yıllardır Enes için aynı hızda atan kalbimin ritmini değiştirecek bir beyaz atlı prensimi bekliyorum. Yani atı olmasa da olur,ya tamamm tamam prens olmasına da gerek yok erkek ve yakışıklı olsun yeter bence.
"Meraba ufaklık."
"Özürlü müsün aynı yaştayız ne ufaklığı?"
"Tamam tamam kızma takılıyorum işte sana."
"Küpe filan mısın sen? Ne takılıyorsun her önüne gelene?"Gözlerinde o iğrenç esprimin acısını görebiliyordum.Ama belli etmedi,ama bu espri de değildi,ama susuyordu,ama bende susuyordum.... BEN KİMİM?? Kafamda deli sorular..
"Sen iyi misin?"
"İyiyim iyi merak etme."
"Çok güZel görünüyorsun,"
Çakkaall beni küçükken beğenmiyordu.
Ee tabi evrim geçirmiş olabilirim.Ayrıca benim onu sevdiğimi de biliyordu ve galiba hala onu sevdiğimi düşünüyor.Bir sapık sapık bakışlarr... Hiç yakıştıramadım.Ama yanılıyor.
"Teşekkür ederim."
"Ne demek canım gerçekler."
Gerçekleri bende söylemek isterdim ama götü kalkıp havalara girmesin diye söylemedim içime söylüyorum ama . O biliyor."Hadi gel beraber takılalım."
Yani neden olmasın tanıdığım başka kimse de yok.
"Olur."
Sanki bu Enesin benden hoşlandığını seziyor gibiyim.Okulu bir kez gezdikten sonra bizi bahçeye çağırdılar.İndik. Müdür,müdür yardımcısı ve hocalarımız birer birer çıkıp kendilerini tanıttılar. Daha sonra müdür yardımcısı elinde bir kağıtla sınıflarımızı okudu.
Oooopss!! Tolga,ben ve Enes malı aynı sınıftayız...Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defection
RandomSevdiklerinin bıraktığı o yolda sabırla ilerleyen genç kızın öyküsü...