4✓

176 26 36
                                    

Selam

Size birşey danışmak istiyorum
Fic ismi who is the killer? Ama bu isimde çok fazla kitap var o yüzden diğerlerinden ayrılması için yanına birşey eklemem gerekiyor diye düşündüm.

Mesela who is the killer? ( Bangtan)
Sizce böyle yapayım mı?

Neyse iyi okumalar 🙂
bu bölüm düz yazı şeklinde olacak birazcık

....

Hoş ve boş

Yoongi:
Katilin kim olduğunu öğrendim odama gelin
(6 kişi gördü)

Yoongi gruba yazdıktan sonra odaya ilk giren hoseok olmuştu. Girdi dediğime bakmayın adeta uçan tekme ile girmişti.

Ardından diğerleri gelip sorgulayan yüz ifadeleri ile beklemeye başladılar .

"Katil kim lan nerden öğrendin? " diye atılmıştı Namjoon

"Bende bilmiyorum ki " diyip sırıtmıştı yoongi

" Lan sen dedinya biliyorum diye ?"
Diyerek Taehyung da yerdeki puf koltuklardan birine oturmuştu.
Yanına Jin onun yanına Namjoon onun yanına Jimin onun yanına jungkook onun yanına da hoseok oturup bir daire oluşturmuştular .

Yoongi ise Kendi yatağında bağdaş kurup diğerlerini göz hapsine aldıktan sonra söze girdi.

" Katil eğer aramızdan biriyse onu bulabiliriz bence "

" Knk o nasıl olacak DC mi oynicaz ?"
Diye sormuştu Jin esprili bir şekilde

" Sus lan dinleyin" diye çıkıştı yoongi .
" Beyler o geceye dönüp hafızamızı yoklayalım . Mesela Namjoon o gece sen ne kadarını hatırlıyosun ?
Diye bir soru yöneltince herkes namjoona bakmıştı

" Ben sadece bara gittiğimiz yere kadar hatırlıyorum. Ondan sonra noldu eve nasıl geldim onu bile hatırlamıyorum. Zaten Jin kendi odasına götürmüş beni . " Diyince bu sefer herkes jine bakmıştı.

" Ooo seks dönmüş Beyler" hoseok bir kahkaha patlattığında Jimin de ona uyup oturduğu yerde zıplamaya başlamıştı.

" Anirma ibne anirma" diye haykırmıştı Jin

" Jin sen anlat o gece ne kadarını hatırlıyosun ?"

" Biz bara gittikten sonra herkes kendi kendine eğlenmeye başladı. Tabi biz Namjoon ile hem içiyor hemde sizi ara ara kontrol ediyorduk . Yoongi ve Jimin barmen kısmında kendi halinde takılıyordu. Hoseok 5 6 tane kızı etrafına almış değişik dansı ile etkilemeye çalışıyodu . " Son dediğiyle kahkaha atıp anlatmaya devam etmişti.

" Taehyung ile jungkook ayrı ayrı yerlere oturmuştu ama ikiside birbirini izliyodu çaktırmadan. Ama daha sonra taehyungun yanına biri gelince jungkook sinirlenip yanlarına gitti . Ne konuştular bilmiyorum ama çocuk kalkıp gitti . Daha sonra bizde yanlarına gittik. içmeye başladık. jungkook çok sarhoştu ama yinede çok dağılmamıştı. Saat çok geç olunca eve gitmeye karar verdik . Biz Namjoon ile taksiye binip eve geldik .
Sizi bilmiyorum o yüzden."

Jin susunca herkes daldığı yerden başını kaldırıp yoongi ye bakmıştı.

" Jungkook sen eve nasıl geldin o gece hatırlıyomusun ?"

who is the killer ? (BANGTAN )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin