İyi okumalar dilerimmm ^^
⚘⚘⚘
053***; Aşk Bahçemi süsleyen ATEŞ böceği misin???
Ateşimm; Tanışıyor muyuz?
053***; Hadi ama soruya soruyla mı cevap veriyorsun?
Ateşimm; Küçük yaramaz bir çocukla uğraşacak vaktim yok, kim olduğunu açıklayacak mısın yoksa engel yemenin nasıl birşey olduğunu mu tatmak istersin?
053***; Emin ol tatmak istediğim daha başka şeyler var Ateş😋
Ateşimm; Kimsin ve adımı nerden biliyorsun?
053***; Soru işareti kullanmadan konuşmayı bilmez misiniz bayım?
Ateşimm; Ne kullanıp kullanmayacağımı sana sormayacağım velet.
053***; Velet mi? Bak buna gülünür JDJFKFJDJFJ
Ateşimm; Bu neydi şimdi?053***; Azdığını soru sorarak mı gizlemeye çalışıyorsun :)
Ateşimm; Daha iyilerini gördüm desem...
053***; Yeme beni Ateş(yiyedebilirsin aslında🔥), sen kızların yüzüne bile bakmazsın. Kendini işine adamış sexi bir polissin sadece.
Ateşimm; Polis olduğumu da biliyorsun demek -_-
053***; Emin ol hakkında çok daha fazlasını biliyorum bebeğim.
Ateşimm; Peki, polis olduğumu biliyorsan istediğim an konumuna ulaşıp seni bulabileceğimi de biliyorsundur.
053***; Benim için sorun yok istediğin zaman beni bulabilir ve bayıltana kadar s*kebilirsin.
"Ateşimm" kişisi tarafından engellendiniz...
053***; Beni bulmana gerek yok ki Ateş, çok çok yakınındayım. Keşke fark etsen beni. (Mesaj iletilmedi)
053**; Ama işi böyle şakaya vurduğuma bakma be Ateş. O kadar seviyorum ki seni, bu sevginin altında yok oluyor kendi benliğimi unutuyorum... (Mesaj iletilmedi)
⚘⚘⚘
Çok kısa olduğunun farkındayım, ilk bölüm olduğu için fazla uzatmak istemedim, sonraki bölümler daha uzun olacaktır.
İlk bölümümüz nasıldı?
Umarım beğenmişsinizdir.♡
Oy ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.
Görüşmek üzere ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Böceği •Texting•
RomanceAteşimm; Ben Ateşsem sende benim ateş böceğimsin, sarışın tatlı ateş böceğim...