12. Bölüm

273 21 53
                                    

Türkiye'nin gözünden

Yatakta uzanıp uyuyordum tâki alarm çalana kadar. Saat'e baktığımda 07:00' di.
O kadar yorgundumki bütün gece uyumadım. En son saat 05:00'te yatağa girdim ama neyse yataktan kalkarım. Kardeşlerim uyuyordu onları uyandırmadım. Bugün Özbekistan'ın Şanghay toplantısı vardı ama dünkü kavgada seyircilerin arasında Hindistan, Rusya ve Çin'de vardı o yüzden Özbekistan'a izin günü verdiler. Aslında çağırırlardı ama karşı taraf Avrupa üyesi olunca işler değişiyor.

Mutfağa giderim, kendime kahve ve atıştırmalık yaparım
Zaman Atlaması

Dün gece uyumadan önce yazdığım kağıtlardan 1 tanesini duvardaki mantar panoya iğne ile sabitledim.

Küçük bir elişi kağıdına "1. Plan" yazdım
İlk bu planı yapıcaktım. Geri kalan planları bir dosyanın içine, gardıropun altına koydum. İlk önce misak- i milli kurma şansım vardı. Bunu bana Arap ülkesi yada orta doğu diyen Avrupa sayesinde yapacaktım.

Bütün enayiler beni 3. Dünya ülkesi, yobaz ülke, Arap ülkesi, ve savunmasız diye biliyorlar. Onların dediği kulaktan, yalan sözlere inandıracağım. Ben ise hemen içten içe savunmada ilerlemem lazım. Zaten Arap topraklarını ele geçirdiğimde bir şekilde doğruları doğru bir dilde dökmem lazım

Bir zamanlar bu enayiler. İstanbul'un ismini cantistapolis diye biliyordu.
( Bu Bizans'ın yapmak istediği isim)
Bir şarkı yayınlayıp tüm bu enayileri doğru ismi bu diye zar,zor ikna oldular

Neyse bu planı eğer kazasız, belasız başarırsam. Türklerin Arap soyundan gelmediğini, Arap ülkesi olmadığımızı anlatan şarkı yazıcağım. Asıl soru bu şarkı popüler olurmu? Şarkı anlamda dünyada ilk Amerika var sonra İngiltere. 3. Sırada İsveç var 🙄 Üff yine bu adam önüme habire çıkıyor.

Hemen askeri anlamda bir tank yapacaktım. Sırf şu Rusya - Ukrayna savaşı yüzünden. Dünyada çok az tank yapan ülke var. Bunların yaptığı tankların en güçlü olanların modellerine bakıyim ve 2. Dünya savaşında kullandıkları tanklarada göz atıyım. Tâbi elimdeki malzemeler yetecekmi?

Dün gece yaptığım tank planını, 2. Dünya savaşındaki en iyi tanka, şuan en iyi tank modellerine ve benim kendi
dokunuşlarım eklersem olur.

Zaman Atlaması

Türkiye kulüpede tankı tamamlıyordu. Özbekistan dışındaki kardeşleri işe gitmişti. Özbekistan düne göre bugün iyiydi. Özbekistan biraz telaşlı halde kulüpe kapısına varır. Türkiye sabahtan beri kulüpede ne yaptığı bilinmiyordu? Belki yalnız kalmak istiyordu? Ama Özbekistan bu olaydan dolayı telaşlı değildi, Özbekistan elinde kekle kulüpenin kapısını çaldı.

🇺🇿:" Türkiye o- orda İyimisin?"

Ya Türkiye kendine zarar verdiyse? Hayır o yapmaz böyle şeyler, umarım.

🇹🇷:" Özbekistan git başımdan!"

🇺🇿:" Hey, Asena! Sakin sadece çay ve kek getirdim"

( Asena: dişi kurt demek.)

Birden bir ses gelir sonra kapı hafifçe açılır ve Türkiye kafasını dışarı uzatır.

🇹🇷:"Tespiyi şu merdivene koy sonra ben alırım)

🇺🇿:" Turkiya, sen iyimisin?"

🇹🇷:" Evet, sadece yalnız kalmak istiyorum"

🇺🇿:" Peki sana Bir haberim var ama pek mutlu olmayacağın haber"

🇹🇷:" Söyle"

🇺🇿:"İngiltere, Fransa ve Almanya seni aşağılayan resimler çizmişler. Türkiye'yi sömüre biliriz, hilali parçalanmış çizmişler ve Türkiye müslüman değil mi? Bunu Almanya yapmış. Gibi, gibi dergi yapmışlar. Yani Türkiye yakında yıkılacak diye. Kek yaparken haberde duydum."

Türkiye oldukça sakindi.

🇹🇷:" Onlar şuan umrumda bile değil "

Özbekistan bu gergin havayı yok etmek için başka bir muhabbet açar

🇺🇿:" 2023 dünya şarkı yarışmasından çekilme kararı almışsın. Ne oldu?"

🇹🇷:" Ben o saçmalığa girmiyeceğim"

🇺🇿:" Keşke katılsaydın dünyanın en iyi müziğini yapan 7 ülkede var."

🇹🇷:" Hey Özbek sana birşey diyeceğim şey İsveç müzik alanında iyiymiş diyolar. Niye müzik alanında iyi? Yani Norveç ve Danimarka olmasına rağmen?"

🇺🇿:" Spotify o yaptı yani vardır bir cevapı neyse ben gittim "

Özbekistan gittikten sonra Tespiyi alıp, içerdeki masaya koydum. Sonra kapıyı kilitledim. Biraz çay molası verebilirim yani neyse fazla uzatmadan sandalyeye otururum. Özbekistan ıslak kek yapmış. Kek ve çay yiyip/ içiyordum. Bu şerefsizler biraz eğlensinler son gülen iyi güler. Ama o İsveç'ten beklemiyordum.

Duyduğum kadarıyla Avrupalılar beni gelişmemiş ülke gibi görüyordu. Ama bu orta doğu ülkesi dışında kendilerine göre bazı kulaktan dolma teorilerde varmış bir bakıyim.

🇬🇷:" Alçaklar"

🇷🇴:" Çingene ülkesi"

🇦🇱:" Kuzenlerimiz"

🇷🇸:" Teröristler "

🇳🇱:" Sahte lalelerin ülkesi"

🇧🇾:" Beyaz çöplük "

🇪🇪/🇱🇻/🇱🇹:" Bizim için çok depresif "

🇸🇪:" Türk malı olmayan mobilyaların ülkesi"

🇳🇴:"Kuzeyin Suudi Arabistanı"

🇨🇭:" Ucubeler "

🇺🇦:" G*nelev/ o*ospu ülkesi"

🇲🇩:" 3. Dünya ülkesi "

Telefonu kapatırım. Geri kalanları okumaya hiç gerek yok! Cidden beni gelişmemiş, fakir ülke dışında her birinin aklında böyle bir fantezimi var!?

Neyse Türkiye sen bu Kaçıkların kafasındaki uydurma sözleri boş geç. Sen yeterki planını unutma

Yerimden kalkıp yerli ve milli tankı yapmaya başladım....

❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍❤️🧡💛💚💙💜🤎

Sizce Türkiye tankı yapabilir'mi?
Yorumlara yazın....

꧁♡𝑺𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘♡꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin