38. bölüm

89 9 4
                                    

Türkiye'nin gözünden

NATO binasının koridorunda ilerliyordum. Bu lânet üyelikten çıkmanın vakti geldi, turan kuruldu diye askerî amaçla beni kullanmaya çalışıyorlar. Ama bir yandan beni yıkmak istiyorlar.

Ben bütün Amerika üstlerini ve NATO ile bağlarımı kestim hatta askeri uçaklarımı ile yollamayı kestim.( Üstüne tüm NATO üyelerine silah ambargosu yaptı)

Amerika'nın odasına girdim.

Türkiye*🇹🇷
" Beni çağırmış-"

Amerika*🇺🇸
" ne yapıyorsun sen!?"

Türkiye*🇹🇷
" Yapmam gerekeni! Bana ne yaptıysan aynısını yaptım!"

Amerika*🇺🇸
" Bir NATO üyesi bunu nasıl yapar?!"

Türkiye*🇹🇷
" İstediğimi yaparım! Ben NATO'dan ayrılmak istiyorum"

Amerika*🇺🇸
" Benimle dalgamı geçiyorsun!? Asla!"

Türkiye*🇹🇷
" Çok geç Amerika ,Yunanistan dostuma çıkmak için yardım et dediğimde hiç düşünmeden yardım etti "

Amerika*🇺🇸
" Yunanistan'ın ben-! "

Türkiye*🇹🇷
" Neyse ame"

Kore savaşı yıllarında zorla katıldığım NATO kartını etek cebinden çıkardım. Eskimiş, yırtılmış küçük kare bir kağıt ( kenarları Çay lekesi var) ve kenarları hafif sarımsı olan kağıt.

Yırtıp milyonlarca parçaya böldüm ve parçaları Amerika'nın suratına attım. Amerika öfkeden gözü döndü!

Amerika*🇺🇸
" Ne bu şimdi!?"

Türkiye*🇹🇷
" Anladığında yanıma gelirsin"

Amerika*🇺🇸
" Türkiye! Yoksa bu NATO giriş kartımı!? Türkiye!"

Kapı'dan çıkmadan Amerika bana seslendi ama kapıyı kapattım. En büyük sürprizi sona sakladım.

Birden koridorda İsveç'i gördüm! Ona olan duygularım vardı, hemen yanına gittim.

Türkiye*🇹🇷
" Hey İsveç!"

İsveç arkasına döndü, hemen yanına geldim. Kalpim onun için atıyordu. Yıllar önce ona birşey hissetmesemde sonra ona aşık oldum.

Ama o ya beni eskisi gibi sevmiyorsa?

Türkiye*🇹🇷
" İsveç nasılsın?"

İsveç*🇸🇪
" Aynı"

Türkiye*🇹🇷
" Ya, öylemi? Şey eğer boş'san? -"

İsveç*🇸🇪
" Şey Türkiye sen NATO'dan ayrıldı mı?"

Türkiye*🇹🇷
" Evet, şey onu boşver'de ben şey diyecektim -"

İsveç*🇸🇪
" Neyse ben gideyim "

Ve İsveç oradan uzaklaştı... Kalpimde hiç bu kadar derin acı hissetmedim. Ama acı şimdi başlıyacak'tı , arka yüzümün ortaya çıkması ile...

Geçmiş ( eski türk ülkeleri var)
Asya Hun imparatorluğunun gözünden

Gözlerimi birden açtım, hiç birşey hatırlamıyorum? Neredeyim bilmiyorum? Gözlerimi açtığımda kendimi Turkland yada cennette olmadığımı anladım.

Başım ağrıyor'du, vücudum titriyordu, kötü birşey olduğu belliydi sanki gökyüzünden 3 parça düşmüş gibi?

Hafıza kaybı yaşamadığımı fark ettim! Biraz kendime gelince her şeyi hatırladım!

Turkland eski ismi ile Ruhani varlıklar diyarı olarak geçer. Orada bulunan yaşam ağacının altında filizlenen meleklerin oluşumundan oluşan ama melek hâline geçmeyen dumandan olmayan ateşler vardı Ama bunlar beyaz ve parlıyordu.

Kurtlar tarafından bekçilik yapılıyordu, peygamberler o zamanlar insanlara yol göstermek amacıyla onları doğru yolla yönlendirmek için gökyüzünden dünya'ya iniyordular. Hepsi İslam dinini yaymak için indi ama insanlar hz. Nuh'un hatasını yeniden yaptı

Hz. Nuh onları tufandan kurtarıyor ve insanlığı yayıyor. İnsan ırklarına yol gösterdi, orada olan hz. Nuh'un oğlu olan yasuf'ta vardı. Söylenene göre ondan olan ırk daha üstün olacaktı ama insanlar bunu kabul etmedi ve onu suda boğdu ondan olan türk ırkını katletti ama onlar yecüc ve mecüc gibi bir dağın içine saklanıp ırkını korudu ve böylece Ergenekon destanı oluştu... Ve onlar intikam almak için tekrardan dağdan çıktı.

Turkland sessizdi tâki o gelene kadar birden yer sallandı sanki deprem oluyor gibiydi ama deprem değildi! Güneş birden eridi ve tek göze dönüştü. Gözün içinden kanlı harflerle 666 yazıyordu ve kahkaha sesleri yükseldi. Etraf iyice karardı tek gökyüzü kan içindeydi, sadece yaşam ağacı parlıyordu, Kurtlar uluyordu.

Tek göz eridi, gökyüzünden kanlar toplandı ve içinden kanlı birisi çıktı...

꧁♡𝑺𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘♡꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin