cbq:18

3.8K 490 283
                                    

jeonginin iki bolumdur kendi kendine konusuyor olmasi beni cok rahatsiz edio damn

✏️

jeongin

bitmedi mi isin hyunjin
ne konusuyo bu hoca

iletildi, 10.23

soyunma odasina iniyoruz
haberin olsun

iletildi, 10.26

changbin pici dolabini karistiriyo haberin olsun

iletildi, 10.30

kendi esofmanini yirtmis amk
hem de pipi kismini aqq
DMGMDMGMEKFDLGMD
haberin olsun

iletildi, 10.31

seninkini giyiyo lan
sen ne giycen
gireyim mi araya
diyeyim mi hopppplannnn
hyunjin
diyeyim mi

iletildi, 10.31

suna bak ya
salmiyor mu seni

iletildi, 10.32

hoca kiziyo telefonlara
salondayiz gelirsin
bay

iletildi, 10.36

✏️

"Kanka sen git, ben Changbin'i oyalarım."

"Geri zekâlı, hocaya çaktırma dedik, Changbin ne alaka?"

"Bağırma lütfen."

Jeongin, arkadaşına göz devirdikten sonra son kez spor salonunu kolaçan etti. Görünürde Hyunjin yoktu, mesajlarına da cevap alamamıştı henüz. Yalnızca yukarı katın koridorunu turlayıp bir göz atacaktı, geçen dersin sonlarına doğru öğretmen odasına çağrılmış ve yaklaşık bir saattir de dönmemişti. Meraklanmıştı hâliyle.

"Yoklama alındı zaten, olur da fark ederse altına yaptı dersin."

"Hyunjin için bu rezilliği göze alıyorsun demek." dedikten sonra dudaklarını birbirine bastırıp burun deliklerini genişletti, muzipliğinin alegorisiydi bu.

"Siktir git."

Jeongin, ilerilerindeki öğrenci sürüsünün arasında adeta kaybolmuş beden öğretmeninin olan bitenden bihaber oluşundan nemalanarak çıktı salondan. Öğretmenleri son derece katı olduğu için ne kıyafet ne de giriş çıkışa toleransı vardı, geçen hafta kendisi bizzat olamasa bile başlarında duracak bir başka öğretmen ayarlamıştı, bundan bile belliydi nemrutluğu.

Spor salonunun bulunduğu zemin kattan yukarı çıkmaktı ilk gayesi, seri adımlarıyla bunu gerçekleştirmek üzereydi de işin aslı. Fakat tam da sağ ayağı merdivenin ilk basamağına dayandığında duyduğu tıkırtılarla saniyelik bir durgunluğa müsamaha edip kulak kesildi.

Merdivenlerin karşı çaprazındaki iki soyunma odasından erkekler için olanı, boş olmadığının haberini ediyordu dışarı çıkmasına izin verdiği minik sesler ile. Ondan başkasının olamayacağını düşündü Jeongin, tescillemek için de adımlarını oraya doğru yöneltti. Kısa süre içinde kapalı kapısına ulaştığında kolunu indirdiği gibi açtı kapıyı.

charlie be quiet! | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin