3

72 1 0
                                    


" kimsin sen"

" Sana diyorum heyy"

" Sen kim oluyorsun da benim toprağıma ayağını basıyorsun "

_Dış ses_

Kim Taehyung arkası dönük siyah pelerinli insana sesleniyordu ama bu kişi insan değil gibiydi kim Taehyung'un sesi her zamankinden kalın ve her zamankinden daha baskındı kim Taehyung sabrının son damlalarını akıtıyordu eğer biraz daha cevapsız kalırsa hiç iyi şeyler olmicaktı siyah pelerinli kim Taehyung'a dönüp bir adım attı ve ellerini yavaşça havaya kaldırıp pelerinin ipini açmaya başladı siyah pelerinli iplerini açıp pelerinin yere düşmesini sağladı .

" Sen.."

Kim Taehyung şaşkındı çünkü uzun zaman sonra ilk defa Rose'yi görüyordu üstelik hiç değişmemişti halen daha çok güzeldi Rose'nin ve Taehyung'un Yoongi olayı olmadan önce çok güzel bir hayatları vardı ikili birbirlerine çok bağlıydı Taehyung kimseye anlatmadığı olayları Rose'ye anlatırdı Rose Taehyung'un herşeyini bilirdi ve halen daha unutmuş değil Rose Yoongi'yi aldıktan sonra yani ona tam bir anne olduktan sonra asla Taehyung ile diyalog kurmadı Taehyung bulmadın diye uzaklaştı..ama artık Taehyung'un karşısına çıkmasının zamanı gelmişti...

" evet benim Rose senin biricik dostun, hayat arkadaşın, sırdaşın ,herşeyin...
Taehyung ben senin herşeyindim sende benim herşeyimdin ama Taehyung söylesene neden böyle olduk biz böyle değildik, biz nasıl bu hale geldik sen Taehyung,sen böyle değildin ,nasıl bu kadar bencil,saygısız , sevgisiz, pislik olabildin nasıl bu kadar kalpsiz oldun!?
Söylesene cevap ver bana!!"

" Sen beni bıraktın Rose ...neden..neden, biz birbirimize söz vermiştik ..beraber konuştuk,hayvanları beraber sevdik onları koruduk,beraber ok attık ,beraber kılıç kullandık, beraber ata bindik ,beraber dövüştük... Biz herşeyi beraber yaptık sen..sen..bana..bana sevilmeyi gösterdin , sevmeyi öğrettin peki ya sonra birden ortadan kayboldun!
Öldün sandım..Rose seni öldü sandım seni aramadığım yer kalmadı ..lanet olsun! Neden beni bıraktın, Neden bana herşeyi öğretmişken gittin!!? "

" Ben seni terk etmedim.. ben sadece küçük masum bir çocuk için seni bırakmak zorunda kaldım yani ben seni terk etmedim! Etmemde... Ama ben nerden bilebilirdimki senin bir canavara dönüşeceğini ,eğer seni bıraktığımda kalbinin yok olacağını bilseydim bırakmazdım... Taehyung yemin ederim bu hale geleceğini bilseydim bırakmazdım inan bana.. "

" Ben sadece kalbimi değil kalbimle beraber senide öldürdüm bu çok zordu çünkü orda kimsenin olamadığı yerde sadece sen vardın..."

" Namjoon gidelim

" Hayır dur! daha bitmedi

" Bitti!

" Bitmedi.. Taehyung yeter artık kimseye zarar verme yoongiyede zarar verme o senin kardeşin kanın , canın lütfen ..lütfen eskisi gibi olalım.."

" Namjoon birdaha toprağıma girmeye kalkışan olursa bana söylemeden o kişiyi öldür!"

Kim Taehyung arkasını dönüp atına doğru ilerlemeye başladı atına binip giderken Rose'nin sesini son kez duydu

" Kim Taehyung pişman olucaksın ve sen pişman olduğunda dönsen bile artık senin gibi bir pislik umurumda olmicak!"

Rose Taehyung'un gittiğine emin olduktan sonra çalının arkasında olan çocuğun yanına doğru ilerledi Rose çocuğun önünde dizlerinin üzerine çökerek konuşmaya başladı

" Kimsin sen ?"

" Ben.. Jungkook.. j-jeon jungkook "

blood moon~•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin