. Bıktım +

40 5 0
                                    

6 mayıs 🟪
Tekrar dan bir fake hesap beni takip etti, açıkçası şaşırmadım ve komik. Ne amaçla açıyorlar bilmiyorum korkutmak içinse daha komik. İşlerin ciddiye gittiniz biliyorum herzamanki gibi garip hissediyorum ama bu olanları düşünmek artık yoruyor.

11 haziran *!! *
. Buraya çok güncelleme yazamadım ama çok büyük gelişmeler yaşandı diyebilirim

Evet F? Olduğunu düşündüm kişi internet üzerinden ıletisim gerçekleştirdi. Gerçek düşüncemi dile getirmem gerekirse hala kimse güven verici değil.

Neyse firebrand birçok kere gene uyarıları yaptı, yine birkaç bilgi aldım. Yeni gelişen olay ise yine birkaç kızın bana yazması f onlar hakkında bilgi verdi, şuanlık çok konuşmuyorlar ama "slenderman araştıma grubu" kurduklarını söyledi ve benide davet etti. Kabul etmemin tek nedeni ne söyleyeceklerini merak etmem.

Ah ve Observer adlı bı hesap da beni takip etti.
Net şekilde kim olduğunu tabiki söylemiyo ama saçma şekilde kafa karışırıcı. Ayrietten bunu f ye bildirdım zaman konuşulmaya değmez demişti. Bende engelledım, ama ertesi gün yt ve ig hesaplarıma mesajlar bıraktı.

Yt'ye 👁 emojisi

İg'e ise ne kabalık yazdı.

Neyse iletişime devam ettim f uyarsa bile.
Observer ında tek yaptı şey İngilizcem ile dalga geçmek. Gerçekten.

🌀 uzun bı ara güncelleme atmama durumum var, şuanlık max anlatmam gerekenler bunlar...

Slenderverse Life | File Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin