MİKASA X LEVİ X EREN

192 6 0
                                    

Konu; onlardan çok sessiz. Biraz otoriter, güçlü, soğuk ve korkutucu olarak görünen cinsiyet ayrımı gözetmeyen Y/N, fakat gerçekten insanlarla konuşmaya utanan, kibar, utangaç küçük bir salak.

───⋆☆─────────────

Mikasa;

-Mikasa sessizliğinizi anladı, yanında gerçekten rahat olduğu birkaç kişiden biriydiler, Armin'li Eren değildi.

- En azını söylemek nadirdi.

-O da senin biraz soğukluğunu ve otoriterliğini anladı ama seni tanımaya başlayınca gerçek yüzünü anladı.

-Mikasa sonunda sana karşı çok korumacı olmaya başladı. Senin kendini idare edebileceğini gayet iyi biliyordu ama sadece senin güvenliğini sağlamak istiyordu.

-İnsanların Mikasa'yı gülerken gördüğü nadir anlardan biri, gerçekten sadece bir homurdanma olsa bile, Eren'e ilk kez küfretmendir.

-Eren, Mikasa'yı ve sizi geride bırakarak antrenmanda öne geçmişti, Mikasa hızla onun liderliğini takip etti ama Eren yüzünden Jean'in sataşmalarına göre hareket etmeye karar verdiği için kaybetmişlerdi. -“Kusura bakmayın ama Eren neydi o!?” Öfkeyle bağırırsın, Mikasa homurdanır ve gülmemek için yüzünü kapatmak zorunda kalırsın. Herkes az söylemek şok oldu.



Levi;

-Levi her zaman soğuk olarak biliniyordu, bu yüzden nereden geldiğini anladı.

- Gücünüzden etkilenmişti, bu yüzden Erwin'in sizi Levi ekibine katmasına kızmadı.

-Ancak cehennem gibi gergindin, sonuçta bir aylığına izcilikten yarım aydan kısa bir süre içinde levi takımına katılmaya geçiş en hafif tabirle şok ediciydi.

- Levi'nin ne kadar soğuk göründüğünden bahsetmiyorum bile. Ancak kadroda bulunduktan birkaç ay sonra onun nezaketinin bir kısmını gerçekten anlamaya başladınız.

- Kaptanın artık insan kaybetmek istemediğini gerçekten anladınız, bu yüzden hepinizi bu kadar sıkı çalıştırdı.

-Kaptanın yemek yemesini sağlamak zorundaydınız, çoğu gün kafasına kadar evrak işlerinde boğuluyordu.

- Rabbim sana hakaret edeni affet. Kaptanın, ekibindeki herkese karşı koruyucu olduğu kesin, ancak biri size hakaret ettiğinde, insanlar ondan yayılan öfkeyi görebilirdi.

-"Onlar ya da onlar tarafından giderler, seni Titan yemine sokmadan önce bunu kalın kafana soksan iyi olur, anladın mı?" Levi bazen gerçekten korkutucu olabiliyor.


Eren;

-İnsanlar senin ve Eren'in nasıl geçindiği hakkında hiçbir fikri yoktu, ikiniz hemen hemen zıt kutuplardınız.

-Söylemeye gerek yok, 104'üncülerin çoğu size minnettardı. Armin ortalıkta yokken aklın sesiydin.

-Yine de Eren'in tüm kavgalarını durduramadın. Ama sonrasında onu nazikçe azarlamak için her zaman oradaydın.

-"Eren, bu sefer Jean'le neden kavga ettin..." diye azarlarsın ve enfeksiyon bulaşmasın diye yanağındaki kesiğe biraz alkol sürerken. -"Sana hakaret etti Y/n... Tabii ki yanına kalmasına izin veremezdim!" mutsuz bir şekilde şikayet ediyor.

- Derin bir iç çektin ama yüzünde oluşan küçük gülümsemeye engel olamadın. Eren gerçekten çok nazikti...

-Yanağını çimdiklersin "Eren ben kendi kavgamı yaparım tamam mı?" sen azarla "Ah, ah, ah tamam Y/n! Sadece gidelim!" bıraktığınızda mutsuz bir şekilde yanağını acıyla ovmaktan şikayet ediyor.

───⋆☆─────────────

𝐴𝑇𝑇𝐴𝐶𝐾 𝑂𝑁 𝑇𝐼̇𝑇𝐴𝑁 ★ 𝑂𝑁𝐸 𝑆𝐻𝑂𝑇𝑆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin