Konu; Armin'in aşık olduğunu nasıl anlayacağına ve kadınlara aşık olduğunu nasıl itiraf edeceğine dair bir kurgu.
───⋆☆─────────────
-Sadece bir eğitim günüydü, herkes hangi konuda pratik yapmak istiyorsa onun üzerinde çalışıyordu.
-İşte o zaman senin ODM teçhizatınla dalların arasından uçtuğunu gördü, yüzünde kocaman bir gülümseme, işte o zaman kalbinin attığını hissetti.
-İlk başta duyguları konusunda kafası karışıktı, daha önce hiç aşık olmamıştı...
-Yanına yaklaştığınızda kalbinin göğsünden fırladığını ve heyecanlandığınızda yüzünde bir gülümseme oluştuğunu hemen fark eder. - Armin'in tüm mürettebatını kaybettiği ilk görevinizden sonra harap oldu. Hareket etmiyor, konuşmuyor bile sadece yere bakıyor. Yaşamayı hak etmiyordu. Neden bir tek o yaşıyordu..? -Koşup ona sımsıkı sarılırsın, bu onu kırar ve içindeki utancın yükseldiğini hissederek sana sarılır.
- Ya o sen olsaydın...?
-Armin elinden geldiğince sıkı çalıştı ama üzerinde çalışmaya başladığı tek şey bu değildi. Cesareti üzerinde çalıştı.
-İşte bu yüzden elinde çiçeklerle kapınızın önünde durdu. Aradan birkaç ay geçmesine rağmen bu an için elinden gelen her detayı planladı, ama bunu bir türlü başaramadı. -İşte bu yüzden kapınızın önünde duruyordu. Bir nefes alıyor ve yanaklarını parlak kırmızıya vurmak için elini kaldırıyor.
-Bu sefer yapacak mıydı? Tam kapıyı çalacakken sen şaşkınlıkla kapıyı açarsın.
-“Armin...?” Parlak kırmızı yüzünü ve elindeki çiçekleri görünce merakla soruyorsun. Onlar senin de en sevdiğin çiçeklerdi.
-"E/n!" Gıcırdıyor ve duygularını kontrol etmek için nefes alıyor. Çiçeklere hafifçe gülümsüyor.
-"E/n... Ben... Sen tanıdığım en harika insansın... Sadece harika bir dövüşçü değilsin, ne olursa olsun herkese karşı nazik, sevgi dolu ve tatlısın." yanaklarına yayılan bir kızarıklıkla çiçekleri sıkıyor.
-"B-ben çok güçlü olmadığımı biliyorum... Ama seni korumak için elimden geleni yapacağım! H-İhtiyacın olduğundan falan değil! Bu sadece... seni seviyorum Y/n." size, kalbinizi sevgiyle patlatan, şimdiye kadar gördüğünüz en tatlı gülümsemeyi veriyor. -Yüzünde mutlu bir gülümsemeyle elinden çiçekleri özenle alırsın. "Ben de seni seviyorum Armin." Öne eğilirsin ve dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurursun.
───⋆☆─────────────
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑇𝑇𝐴𝐶𝐾 𝑂𝑁 𝑇𝐼̇𝑇𝐴𝑁 ★ 𝑂𝑁𝐸 𝑆𝐻𝑂𝑇𝑆
Science Fiction🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝙎̧𝙞𝙙𝙙𝙚𝙩 🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝘼𝙡𝜾𝙠𝙤𝙮𝙢𝙖 🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝘼𝙣𝙜𝙨𝙩 🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝙎𝙢𝙪𝙩 𝙫𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙘̧𝙤𝙜̆𝙪 𝙙𝙖𝙝𝙖 #48 oneshots