"HAYIR GERİZEKALI NİŞANTAŞI BENİM! TAEHYUNG KİRAYI BANA VERİYORSUN!"
"HAYIR JİMİN MAL MISIN DAHA BİR ÖNCEKİ EL ALDIM BEN BUNU"
"ÇIKAR GÖSTER LAN"
Hoseok poposunun altına sıkıştırdığı tapu senedi kartlarından sarı renkli olanı çıkartarak Jimin'in gözüne sokmak ister gibi yüzüne doğru yaklaştırdı.
"BAK GÖRDÜN MÜ? OKU BAKAYIM NE YAZIYOR ORDA?"
Jimin yüzünü buruşturdu ve Hoseok'un elini itekleyerek kendinden uzaklaştırmaya çalıştı. Ama Hoseok onu sinir etmek için iyice dibine girdi ve üstüne çıkarak onu gıdıklamaya başladı. Onların gülüşmelerinin arasından kısıkca bir oflama sesi geldi, yüzümü sesin geldiği yere çevirdiğimde Yoongi'nin göz devirdiğini gördüm.
" Tamaam her neyse yeter hadi oyuna geri dönelim!"
Sanırım biraaz, kıskanmıştı? Hoseok sırıtarak Jimin'in üstünden kalktı ve eski yerine geri oturdu, tapu senedi kartlarını ve paralarını tekrar poposunun altına sıkıştırmayı da unutmadı.
"Tamam Hobim veriyoruum. Ne kadardı kirası?"
"Bakiyim"
Tekrardan poposunu hafifçe yukarı kaldırarak altındaki kartlardan birini aldı ve gözünü kısarak inceledi.
"200."
Tam paralarıma doğru elimi uzatacakken Jimin'in haykırmasıyla duraksadım.
"VAY OROSPU HİLEKAR SENİİİ!"
"DİYENE BAK BE! AZ ÖNCE BENİM KİRAMI KENDİNE ALACAKTIN!"
Jimin yüzüne sinsi bir sırıtış kondurarak konuşmayı devam ettirdi.
"Hilemizi yapmadan önce her şeyi kontrol ediyoruz heralde man kafalı! Taehyung'u kandırmaya çalıştığını anlamayacağımı mı sandın!"
"KANDIRMIYORUM ZATEN!"
Jimin arkasına yaslanacak gibi geriye doğru eğildi ve bir anda Hoseok'un üstüne atlayarak elindeki kartı kendi ellerinin arasına aldı, kartı bana doğru çevirdi.
"Bak Taehyung! Bu şerefsiz piç sen kandırmaya çalışıyordu amaaa ben yani canın soulmate'in seni kurtardı! 120 Monopoly parasıymış gördün mü! Nasıl da 80 parayı koparacaktı senden ama ahlaksız herif!"
Hoseok homurdanarak Jimin'in elindeki kartı geri aldı ve bana elini uzattı. Ben ise ona sadece sırıtarak baktım.
"E HADİ VERSENE PARAMI!"
Küçük bir kahkaha attım ve kafamı ve işaret parmağımı iki yana salladım.
"A a a aa, yok öyle bir şey canımm. Hile yapmaya çalışmanın karşılığı SANA KİRA YOOOK!"
Hoseok sinirle elini geri çekti ve kollarını göğsünde birleştirdi.
"HAKSIZLIK AMA! JİMİN DE HİLE YAPMAYA ÇALIŞTI HANİ ONA CEZA?"
Jimin gülerek yüzünü ona daha da yaklaştırdı ve kafasını birazcık sola eğdi.
"Hayır hayırr! Benim sadece kafam karışmıştı Hoseok!"
Yanağına parmağıyla hafifçe bastırdı ve göz kırparak geri çekildi. Hoseok tekrar oflamaya ve puflamaya başlamıştı. Jimin ise gülümseyerek kartlarına bakıyordu.
"Eee sıra bende mi şimdi?"
"Evet Jin hyung, al zarları bende kalmış."
Elimdeki zarları Jin hyungun avcunun içine bıraktım ve bitmek üzere olan çikolatamı kemirmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i want it, i got it | taekook
FanficKim Taehyung ister ve Kim Taehyung alırdı. İstediği şey Jeon Jungkook olsa bile. texting ağırlıklı/düzyazı ©Tüm hakları Jimin'in pamuk kalbinde saklıdır.