𝑖 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑎 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑡𝑐ℎ
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑤𝑡𝑓 𝑖𝑘 𝑖'𝑚 𝑓𝑎𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑡 𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑢𝑟 𝑏𝑓 ℎ𝑎𝑠 𝑎 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑤 𝑓𝑎𝑡 𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛
𝑑𝑜 𝑢 𝑛𝑜𝑡 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑒?
𝑑𝑜 𝑢 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑢𝑟 𝑏𝑓 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛𝑡 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑢𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑢 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑢 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦?
𝑑𝑜 𝑢 𝑛𝑜𝑡 𝑐𝑎𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑎 𝑓𝑎𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑓𝑎𝑔𝑔𝑜𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑎𝑡𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒?
𝑙𝑖𝑘𝑟 𝑦𝑒𝑎 𝑖𝑘 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜𝑜 𝑏𝑢𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑏𝑐 𝑢 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑜
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖 𝑓𝑜𝑛𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑏𝑐 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖𝑚 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑒𝑟𝑎𝑙 𝑓𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑏𝑐 𝑢 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑒 𝑡𝑒𝑥𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑤 𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑓 𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑢 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑 𝑑𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑒.
𝐿𝐼𝐾𝐸 𝐺𝐼𝑅𝐿𝑌 𝐼 𝑊𝐴𝑆 𝐹𝑈𝐶𝐾𝐼𝑁𝐺 𝐴𝑆𝐿𝐸𝐸𝑃 𝐴𝑁𝐷 𝑈 𝑆𝑇𝐴𝑅𝑇𝐸𝐷 𝑇𝐸𝑋𝑇𝐼𝑁𝐺 𝑈𝑅 𝐵𝐹 𝑂𝑁 𝑀𝑌 𝐹𝑈𝐶𝐾𝐼𝑁𝐺 𝑃𝐻𝑂𝑁𝐸 𝑃𝑅𝐸𝑇𝐸𝑁𝐷𝐼𝑁𝐺 𝑇𝑂 𝐵𝐸 𝑀𝐸
𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑦 𝑠𝑡𝑢𝑓𝑓, 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦, 𝑚𝑦 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦 𝑏𝑐 𝑢 𝑐𝑎𝑛𝑡 𝑔𝑒𝑡 𝑢𝑟 𝑜𝑤𝑛, 𝑚𝑦 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠, 𝑚𝑦 𝑓𝑜𝑜𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑖 𝑟𝑙𝑦 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑑, 𝑢 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑟𝑒𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑝𝑝𝑙 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑢 𝑠𝑎𝑦.
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑠𝑒 𝑚𝑦 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑛𝑠𝑖𝑣𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑓𝑓 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑠𝑘𝑖𝑛𝑔.
𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑦 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑢𝑝, 𝑚𝑦 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑢𝑝 𝑏𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑠, 𝑚𝑦 𝑠𝑘𝑖𝑛𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑐 𝑢 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑢𝑟 𝑚𝑢𝑚 𝑤𝑜𝑛𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑠𝑜 𝑢 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑦 𝑠𝑡𝑢𝑓𝑓 𝑠𝑜 𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑑𝑜 𝑢𝑟 𝑏𝑓𝑠 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑢𝑝.
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑖𝑓 𝑢 𝑎𝑠𝑘 𝑚𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑖𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑟 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑑𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑖 𝑎𝑠𝑘 𝑢 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑏𝑐 𝑢𝑡𝑠 𝑚𝑒𝑠𝑠𝑦 𝑢 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑓𝑢𝑛 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦.
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑡𝑒𝑟𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒 𝑚𝑦 𝑛𝑒𝑤 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑛𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑢 𝑘𝑛𝑒𝑤 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑗 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑏𝑙𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑜𝑛 𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑛𝑒𝑑.
𝑦𝑜𝑢𝑟𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑥 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑢𝑟 𝑏𝑓 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜 𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠 𝑎𝑟𝑒 12 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑠𝑒𝑑𝑙𝑦 𝑖𝑡𝑠 𝑜𝑘 𝑏𝑐 𝑢𝑟 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 13 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 12
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑢𝑟 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑑𝑒𝑡𝑎𝑖𝑙𝑠 𝑜𝑛 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑘𝑛𝑜𝑤.
𝐴𝑛𝑑 𝑖 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑐 𝑢𝑟 𝑚𝑦 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑.