Keyifli okumalar.🍑
Ben hala sağıma soluma bakmaya devam ederken arkadaki ara yerden sesler gelmişti.Oraya doğru yürüdüğümde sarışının orada olmasını umdum.Ara yere geldiğim zaman hiç beklemediğim bir manzarayla karşılaştım.Sarışınım kendi gibi sarı yavru kediyi kucağına almış seviyordu.Onları öyle görünce hem içim sıcacık olmuş hem de içime bahar gelmişti sarışınımın beni bırakmadığını gördüğümde.Onlara doğru yanaşıp sarışının yanına çömelmiştim.Elimi sarışının saçlarına atıp okşamış ve saçlarına öpücük bırakmıştım. Benim olduğumu anlayan sarışın kafasını kaldırıp bana bakmış ve güzel bir gülümseme vermişti bana.
"Bekçi bey şey bu yavru kediyide bizimle birlikte götürebilir miyiz o da kimsesiz sanırım."
Sorduğu soruyla bu sefer konuşurken büzülen dudaklarına bir öpücük bırakıp geri çekilmiştim.
"Tabiki de götürebiliriz hem sana arkadaş olmuş olur ben işteyken."
Kediyi de kendimizle birlikte almış ileride ki arabama binip evime doğru yola çıkmıştım.Evle iş arası uzak olduğu için kendime biriktirdiğim parayla bir araba almıştım.Zaten pek fazla giderimde yoktu o yüzden birikmiş param bir hayli vardı.Ama şimdi yanımda ki bu iki minik kedi vardı onların ihtiyaçlarının hiçbirini eksik etmeyecektim.Uzun süren yolculuğumuzda sarışınım kediyi sevmişti ben de onu.Eve geldiğimiz de arabadan inip eve doğru yürümüştük.Evim küçük değildi dubleks,ailemden kalan evdi.Tek başıma yaşamak zordu bu evde şimdi ikisinin bu evde olması benim için iyi olacaktı.
Evden içeri girdikten sonra sarışın kediyi yere bırakmış ve evi incelemeye başlamıştı.Hayran kalmamış gibi görünüyordu.
"Evin çok güzelmiş,tek başına bu evde mi yaşıyorsun?Çok büyük değil mi?"
"Daha önce bu ev kalabalıktı ama işte anne babam ve kardeşimi trafik kazasında kaybedince bu koca evde tak başıma yaşamak zorunda kaldım.Burası ailemle kaldığım evdi. Şimdi ise sen ben ve minik kedimizle bir aile olup burada yaşayacağız."
Söylediğim şeylerden sonra yanıma gelmiş ve boynuma kollarını dolamıştı.Bende ona sarılıp kucağıma almıştım onu.İkimizde pistik ve banyoya girmeliydik.
"Minik sarışınım önce banyo yapıp sonra yemek yiyelim olur mu ikimizde acıkmışızdır.Doğrusu ben seni yediğim zaman doydum ama şimdi yine acıktım."
Cümlemi bitirdikten sonra boynuna bir ısırık bırakıp öpmüştüm.Onu da benimle birlikte yukarı kata çıkartıp banyoya gelmiştim.Etrafı inceliyordu.Beraber kalacağımız odaydı inceleyip öğrenmeliydi zaten.
"Sen üstünü çıkartıp banyonu yap ben sana kıyafet ayarlayayım olur mu?"
Kafasını hayır anlamında sallayıp elimden tutmuştu,yabancı olduğu yerden korkmuş muydu ondan böyle yapıyordu acaba diye düşünmüştüm.
"Ne oldu bir şey mi isteyeceksin,korkuyor musun yoksa?"
"Hayır ben şey diyecektim acaba birlikte yapsak banyoyu.Deliğimde senin menilerini var onları kendin temizlemek istemez misin?"
Arsız bakışlarıyla bana bakıp sorusunu sormuştu.Cidden hem bu kadar tatlı hem de bu kadar arsız nasıl olabiliyordu anlamıyordum.Tabiki de teklifini geri çevirmeyip onunla duşa girerdim o tatlı deliğine parmaklarımı sokmayı belki daha sonra sikimin üstünde zıplatmayı bir hayli isterdim.O yüzden ikimizde elbiselerimiz çıkartmış çıplak bir şekilde birbirimize bakıyorduk.Ona doğru gidip koltuklarının altından tutup kucağıma aldım.Yüzünün her yerini öpücüklere boğuyordum bir yandanda yumuşak kalçalarını sıkıyordum.Banyoya geldiğimizde onu hiç kucağımdan indirmeden çeşmeyi açmış ve suyun sıcaklığını ayarladıktan sonra küvetin dolmasını beklemiştik. Küvet dolmaya devam ederken sarışın yüzümü ellerinin arasına sıkıştırıp dudaklarımı öpmeye başladı ilk adımı onun atması hoşuma gitmişti. Biraz birbirimizin dudaklarında oyalandıktan sonra dolan küvetin çeşmesini kapatmış kucağımdaki minikle küvetin içine girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sobe bxb
Short Story"Bebeğim emin ol ki ben de seni seveceğim hem de ömrümün sonuna kadar.İsim konusuna gelirsek adın Yekta olsun çünkü ismin anlamı gibi eşsiz ve benzersizsin."