"Pekala, size güvenim tam." Tüm içtenliğimle tekrar gülümsedim. "O röportaj ile yanınıza geleceğimden emin olabilirsiniz Bay Vakui. Sizi hayal kırıklığına uğratmayacağım."
Bürodan çıktıktan sonra tüm gergin vücudum rahatladı. Ayaklarımdaki siyah topuklularla artık bileklerimi kesip rahatlamak istesem de yapamazdım. Kariyerimin yükselme döneminin ilk adımını neredeyse atmıştım! O röportajı yapmak zorundaydım.
Adım Hikashigo Chiara, yirmi iki yaşındayım. Aslen Tokyo'da yaşıyorum fakat ailem başka bir ülkede. Aslında, taşıdılar ve onlarla konuşmuyoruz çünkü onların süslü hayatlarını ifşa ettikten sonra aramız feci halde bozuldu. Her zaman bana ne olmam konusunda baskı kurmakta üstlerine yoktu, bende en büyük ceza olan problemin ta kendisi olduğum için aileden aforoz edilmiş durumundayım.
Eh, okul hayatım tamamiyle sakin fakat paragöz insanların siktir boktan bakışları ve imalarıyla geçti. Ne de olsa paranın içinde doğmuş bir kızın nasıl kaşarlıklar yapacağı filmlerde detaylıca anlatılmıştır, değil mi? Bizler sarışın, mavi gözlüyüzdür. Marka çanta, kıyafet ve ayakkabı giyeriz, ellerimizde her renk oje bulunur ve en önemlisi erkeklerin altında onların kölesi olmaya meraklıyızdır.
Bütün bunlar bana olmam gereken kız çerçevesi olarak dayatıldı. Ve tek kelimeyle iğrenç. Bu yüzden sıfırdan başlayarak hayatımı idame ettirmek için üniversiteye kendi imkanlarımla gittim ve mezun oldum. Artık bir gazeteciyim. İnsanlara doğru haberleri vermeyi, doğruları aktarmaya yemin etmiş bir gazeteci.
Aslında, mesleğime en başından beri merak salmıştım. Babamın başını sürekli gazetecilerle ve ajanslarla derde girmesi hep komiğime gitmiştir.
Demiştim ya, ben en büyük problemim diye. İşte, bunu soyut anlamdan somut anlama taşıdığım bu günlerde sansasyon yaratacak bir ünlüyle röportaj yapma şansını yakaladım.
●○●○●
●○●○●
Eh, bir hevesle başladık bakalım. Msndmsndns <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
アイアンフィスト- Bakugo×Y/N
Fanfiction"Kazanacağım. Her zamanki gibi." Bakugo×oc / modern au 07.04.2023