Vi kom fram till stranden. Det pirrade i hela mig.
- Det är typ inga här ju! sa jag till Jonathan.
- Haha ja, bättre för oss! sa han tillbaka.
Vi visste att ingen från vår skola eller " familj " skulle vara här så just därför valde vi denna stranden 1 timme bort. Vi tog varan i handen och gick längst bort på stranden där vi visste att ingen skulle vara. Vi valde att lägga våra handdukar och grejer på en av klipporna vid skogen.
- Gud vad fint det är här, sa jag.
- Ja verkligen, sa Jonathan.
Smarta jag hade redan bikinin under kläderna så jag behövde bara dra av mig min klänning. Jonathan hade också redan badbyxorna på.
Vi sprang ner till vattnet och skvätte vatten på varandra. Vi höll på så i minuter. Det var verkligen en skön känsla.
(vill bara säga att jag byter skriv sett från och med nu eftersom att jag ska ändra på sättet jag skriver. Så jag ska Försöka skriva i nutid istället för dåtid! 15/7 -23 ) Vill också nämna att jag skriver på dator så texten och typsnitten kan bli konstiga ibland.
Jonathan kommer närmare mig. Jag får en lustig känsla när han kollar mig rakt in i ögonen. " Älskar du mig ? " säger han. Jag ler " Det har jag gjort så länge jag kan minnas " säger jag tillbaka. Han lägger sina armar hårt om min korsrygg, och drar mig till sig. Nu är hans huvud löjligt nära mitt och jag hör han andas djupt. Som om han är spänd. " Ska vi älska då? " säger han. Jag andas in, det här var jag inte beredd på. " Ja " jag nickar med huvudet flera gånger. Han skrattar.
vi går upp ur vatten till grejerna på klippan. Vi tar varandra i hand, Jonathan tar picknick filten. Vi går in i skogen till ett platt gräs område täckt bland buskar. Mitt hjärta bultar medans Jonathan brer ut filten på marken. Han drar ner mig på marken. " Har du gjort detta förut? " säger han. NEJ! vill jag skrika. Jag skakar på huvudet. Han ser förvånad ut, " Ska din egen bror ta din oskuld? " säger han leende. Jag rådnar lite grann. " Det är allt jag någonsin drömt om" säger jag. Jonathan ler. Och pussar mig.
Han ligger på sidan och kollar på mig som sitter upp på knäna, han reser sig upp så att jag har sin mage mot min rygg. Jag känner hur att försiktigt drar av min min bikini överdel. Mina bröst är nu helt nakna och jag vänder mig mot han. Han sirarr på dom ett bra tag - Jag tycker inte att mina bröst är stora eller små men dom är inte små. "Wow" säger han "Dom har vuxit sen senast gång jag såg dig" jag skrattar. "Aaa tack" säger jag. Han böjer sig fram och pussar min ena bröst vårta innan har börjar slicka den försiktigt. Jag stönar mycket och vi håller på så ett tag. Jag särar på mina ben och Jonathan drar försiktigt av mig mina bikini trosor. Han kan se exakt hur stor min snippa är och hur den ser ut. Han släpper inte blicken av den. "så jävla liten och tajt den ser ut" säger han sexigt. Jag blir röd om kinderna, ingen kille har någonsin sätt min snippa innan. "Tack" säger jag. Jonathan sträcker sig sitt ansikte mot mitt och vi börjar hångla intensivt samtidigt som jag känner att kan börjar pulla med ett finger i min snippa. Jag stönar in i hans mun och han flinar. "Duktig flicka" säger han och reser sig upp. Nu står han upp framför mig. Han har verkligen stånd, jag vågar knappt gissa hur stor hans snopp är. Plötsligt åker hans kalsonger ner och har står där helt naken framför sig. Han ställer sig på sina knän framför mig igen, inte rädd för att dölja sitt stånd. Jonathans kuk är stor - större än vad jag trodde. I centimeter hade den säkert varit över 25 cm. Jag börjar oroa mig över hur den där någonsin ska få plats i mig. "Vad tycker du" viskar han till mig. "Wow" säger jag.
Jonathan särar på mina ben med hans händer, jag lutar mig bakåt. " Detta kommer göra ont ett kort ögonblick" säger han. Försiktigt sjunker de första 5 cm in. Jag reser mig hastigt upp mot han och kramar om han. "Det är okej, jag lovar jag kommer inte ta allt om du inte vill" säger han. Jag nickar mot han, "Tack" säger jag och stönar när han sjunker sig ännu längre in i mig. Jag biter i hans axel som stöd. "Räcker detta?" frågar han. "Nej ta allt" säger jag. Jonathan kollar på mig allvarligt, "Är du säker? Detta är ju din första gång?" "Ja, jag är säker" säger jag. Det gör ont men är skönt samtidigt. Jag håller tajt runt omkring han när jag känner att has skrev nuddar till mig, äntligen. Nu är allt inne. "Jag kommer börja röra mig nu" säger han. Jag nickar som svar. Han ställer sig på knä igen med min som en bebis runt om sig. Han håller mig om ryggen medans har försiktigt kör in och ut med penisen. Både jag och han stönar mycket. "Så jävla perfekt tajt" säger han och ökar rytmens fart. Jag stönar som tack.
Nu kör vi riktigt fort och jag låter inte längre som mig själv. Det enda jag kan få ut är höga skrik stön. "Jag kommer" skriker jag och håller tajtare runt omkring han. "Jag med" skriker han.
YOU ARE READING
Min bror..
RomanceLillan har alltid haft ett ganska tråkigt liv, förutom när Jonathan varit där för henne. De pussas dagen innan han åker iväg till USA för att plugga, fanns det gnistor imellan den kyssen? Hoppas ni gillar boken! :) OBS! Varnar känsliga/ yngre läsar...