-Це все просто капець... Я вам все звісно розповідати не буду але скажу таке:
-Коли ми мали садити картоплю.. (це сталося 24 квітня) мама назбирала цибулі дала мені і сказала:(-Скажеш бабі, щоб салат з яєць зробила)
-Я кажу добре, після цього приїхавши додому я сказала то бабі, так як я її не лишу самотню, то я їй помагала.. Я яйця пішла взяла, майонезу подала.. І поставила я варитися яйця.... Коли вони закипіли (баба нарізала цибулю нічого не бачила) то я питаюся що далі, вона каже:(-Відставити їх), то я і такі зробила, я хотіла поставити їх в умивальник, но тут.... Та каструля на мене перевертається, та вода на мене... В останню секунду я відскочила, але вода добралася до мене.. мені по животі і по нозі той кипʼяток влив, коли з каструлі вилилася вона бризнула мені на пальці.. Я з криками, туди, сюди... Ну.. одним словом це дупа..
-Але не бійтеся:) я як собака, в мене вже все зажило, звісно я в школу не зможу піти, але навіть кр з Англійської та Німецької не треба писати, нашому керівнику операцію робили..)
-Мені це подруга сказала, бо вона до мене заходила:)
-Ну і таке то...
-Ще в мене в школі неприємності.. Зарубіжної за семестр буде 1, з інформатики тож буде 1, і біологія тож 1, математика тож буде 1...
-Кароч, я вмру 28362617536271536735273527736 до літа..)
-Ще в мене батьки посварилися... Знову....
Я ще маю відео в Тік ток виставити.. бо подумають що надурила:/ Одним словом.. я не знаю що може бути краще ніж просто померти...
-Я не бачу сенсу в житті.. Ми просто проживемо своє безглузде життя.. від немовля до смерті...
-І якщо ти не знайдеш собі чоловіка то ціле життя проживеш в самотності....
-Мені абсолютно насрати на все, чи проживу я в самотності чи ні, бо Бог просто нами грається як ляльками, якщо йому не сподобається іграшка він її просто забере, в царство Небесне.. (прости мене Господи)..
-Я очікую чогось кращого від нашого світу, чогось неймовірного але хорошого.. Але очікування можуть бути не довгі.. як і наше життя....
ВИ ЧИТАЄТЕ
~{Nightmare_sans|Y/u}~<Українською>
Fanfiction~{Українською_Мовою_Undertale/AU\}~ ~{Nightmare_Sans|Y/u}~}~