Ви проснулися в великому ліжку*
Т/и:*Но я пам'ятаю що спала в Блу!*
Ви встали з ліжка і направилися вниз по великому коридорі, ви побачили велику гостинну і на ній були різні солодощі.. Ви їх не брали бо думали що вони можуть бути утруйними..ви побачили балкон та вирішили подивитися що на дворі.. На дворі була сонячна яскрава погода, птахи співали а трава була зеленою-зеленою....
Десь неподалік ви побачили темноту.. і якийсь силует...
Вам стало цікаво хто це та що за темнота якась.. і ви попігли в низ....
Ви відкрили велетенські ворота та вийшли на вулицю..
Ви побачили незнайомця який збирає ягоди.. Ви підійшли до незнайомця..
Т/и: П-перепрошую вас а ви знаєте що це за місце?
Незнайомець обернувся:
Д: О то ти вже проснулась Т/и! Не бійся мене) я тобі нічого не зроблю) а так я Дрім санс Хранитель Позитивних Яблук)Т/и: Приємно познайомитись..)
Д: А так... Я попрошу тебе одне... не йди до тої темряви... там приходять погані хлопці які бажають тобі смерті....
Т/и: Н-Ну... добре..)
Д: Ходімо назад в мій Палац) я обясню тобі все)
Т/и: Добре)
В Палаці:
Д: Інк мав роботу, а Блу із Паспом мали бути на пості.. А вони не хотіли лишити тебе одну, Зато Кросс із Інком привели тебе сюди, а так то ти вже спала і ми вже не хотіли тебе будити..
*Випивши чай ти сказала:
Т/и: Зрозуміло.. а... чому не можна іти на ту темряву..?
Д: ....
Д: Бо ті хто туда піде більше не вернеться..
*Дрім змінився в лиці*
Т/и: якщо я тебе смутила то вибач..
Д: та нічого)
Т/и: А що ви будете робити з цих ягод?..
Д: Ці? А-а з них я буду робити періг), і прошу говори до мене на ти),
Т/и: Добре) А можна тобі помогти? Я просто раніше ніколи не готувала...
Д: Добре)! Але це ще не всі ягоди назбирані, то ти можеш нарвати малини до чорниць, а я за той час замішу тісто)
Т/и: Добре!)
ВИ ЧИТАЄТЕ
~{Nightmare_sans|Y/u}~<Українською>
Fanfiction~{Українською_Мовою_Undertale/AU\}~ ~{Nightmare_Sans|Y/u}~}~