het was nacht, 5 uur 's ochtend zouden ze aankomen in het hotel.
het was donker in de bus. danny en fenne sliepen, robin ook,esra niet. ze kon niet slapen. ze hoorde wat gepraat in de bus maar voor de rest was het doodstil.
ze keek naar haar benen die nog steeds op robin's schoot lagen.
ze probeerde maar te gaan slapen> volgende ochtend <
de bus stopte, er waren nu meer mensen wakker, esra was in slaap gevallen. ze werd wakker gemaakt door fenne. "wakker worden! we zijn er"
esra ging rechtop zitten en zette haar voeten op de grond
robin: dat werd tijd.iedereen pakte hun spullen en liep de bus uit. fenne en esra kregen de sleutel van hun kamer. ze liepen de lift binnen.
toen ze boven waren zochten ze hun kamer. eindelijk ze hadden hem gevonden. kamer 261ze liepen naar binnen, ze zagen een bank 2 stoelen, een tv, en ze zagen 5 deuren.
4 slaapkamers en 1 badkamer. ze zette hun spullen neer en liepen allebei naar een slaapkamer. ze begonnen hun spullen uit te pakken.opeens hoorde ze de deur open gaan. fenne liep naar de deur. ze riep esra.
"je moet even komen! dit ga je niet leuk vinden"
esra liep naar fenne toe en zag de 2 jongens staan.
robin: wij zitten bij jullie op de kamer
esra: dat is vast fout gegaan
danny: nee we werden hier heen gestuurd, *grinnik*esra liep weer terug naar haar kamer. de jongens liepen de kamer binnen, ze zochten allebei een slaapkamer uit en begonnen ook hun spullen uit te pakken.
toen ze klaar waren gingen ze naar beneden. naar de eetzaal. ze gingen ontbijten.toen ze klaar waren met ontbijten gingen ze zich verkleedden en ze verzamelde zich weer bij de bus.