esra's p.o.v : hij deed stiekem het pakje in zijn zak en liep weer richting de bus
hij dacht dat niemand hem had gezien maar het was dus niet zo.
hij ging weer naast me zitten, fenne en danny zaten nog gewoon film te kijken.de bus begon weer te rijden. ik keek naar hem maar hij zei niks.
toen we weer op school kwamen was het 3 uur 's middags! eindelijk vakanie!
we liepen de bus uit en pakte onze spullen.danny en fenne gaven elkaar een knuffel en danny stapte op de fiets.
fenne kwam blosend naar mij toe, ik lachte.
ik keek naar robin, hij liep ons en danny straal voorbij, er is iets met hem.fenne en ik stapte op de fiets, fenne vertelde van alles over danny en haar.
mijn hoofd stond er niet echt naar maar ik probeerde wel te luisteren. fenne bleef vanavond bij me slapen.toen we bij mijn huis aan gekomen waren, zagen we naast mij een te koop bord staan met VERKOCHT erop, de buren gingen blijkbaar verhuizen. ik was benieuwd wie er naast ons gingen wonen.
we liepen naar binnen. toen we wat gedronken hadden gingen we naar mn kamer toe, eerst onze spullen uitpakken.
we waren kapot.toen we onze spullen hadden uitgepakt gingen we op bed liggen, we praatte nog na van disney. fenne was zo blij, danny had haar gevraagd en ze wilde natuurlijk wel.
ik vond het wel schattig.
toen het 11 uur was gingen we slapen, fenne sliep al best snel maar ik was nog wakker, ik dacht na van wat ik had gezien bij het tankstation. was er iets met robin? hij rookt, misschien is er iets thuis aan de hand.
met die gedachte viel ik in slaap...