Ahoj, je tu nová kapitola, přesněji dvanáctá kapitola😊
Kira => y/n
---------------------------------------------------------
Neytiri pov
"R'io přišel do našeho stanu aby mi řekl, že někdo přišel. Konkrétně to byla Jane, její děti Kira a Lie a její manžel Le'on. Když jsem slyšela jejich jména, rychle jsem vyšla ze stanu. Po cestě jsem potkala Jakea s Neteyamem a Lo'akem, kteří se vraceli z procházky. Řekla jsem Jakeovi že Jane, její děti a manžel Le'on přišli, a on odpověděl: "Ano, jdu." Společně jsme šli a na cestě jsme potkali mou mámu Mo'at. Poprosili jsme ji o to, aby varovala moje a Jakeovy děti Neteyama a Lo'aka, "Ona kývla hlavou a já jí poděkovala. Já a Jake jsme rychle spěchali k návštěvníkům, kteří před chvílí přiletěli."
Když jsme k nim konečně přišli akorát Jane sundávala její mladší dceru Kiru. Le'on a Lie už byli dolů z jikrana a šli nás poprosit jestli by zde mohli na tři dny zůstat protože vás Kira a Lie chtěli chtěli poznat a jet na výlet tak jsme to spojili a udělali jsme výlet k vašemu klanu Omatikaya.
Dobře teď pojďte za mnou ukážu vám kde budete bydlet na tyto tři dny, řekla jsem.Tak a jsme tady zastavila jsem se u starého stanu kde bydlela Jane a její rodina před tím než se odstěhovali pryč.
Jane pov
Když ke mně přišla Neytiri tak mě objala, a zeptala se co tady děláme a že je šťastná že nás opět vidí.
Přišla jsem se zeptat jestli bychom zde mohli zůstat na tři dny zde zůstat, taky menší výlet jsme si chtěli udělat, protože Kira a Lie tě chtěli poznat a jet na výlet, takže jsme to spojili spolu a šli jsme k vám do klanu.
,,Mohli bychom zde zůstat na tři dny?" zeptala jsem se Neytiri. Neytiri rychle odpověděla jasně že můžete zase mě objala. Tak a teď pojďte za mnou ukážu vám kde budete na tyto tři dny bydlet řekla Neytiri.
Neytiri se zastavila před naším bývalým stanem jak jsme kdysi bývali Tak a tady teď budete bydlet na ty tři dny, řekla Neytiri.
Dobře děkuji. Neytiri odkryla látku která slouží jako dveře a vstoupila dovnitř, vůbec nic se tady nezměnilo řekla jsem. Neměla jsem to tady důvod měnit a radu tu někdy chodívám a vzpomínat na naše společné vzpomínky jako například když jsme si prozradili kdo se nám líbí...
Mami a kdo se ti líbil? Zeptala se mě moje dcera, byl to tvůj otec Le'on on se mi líbil a vždy i vždy bude a na vždy ho i budu milovat. Jak jsem to odpověděla Le'on se chytil mé ruky a přitáhl si mě blíže k sobě a dal mi pusu na pusu. Tento text není napsán gramaticky správně. Správná verze by mohla být "No fuj, proč se musíte líbat před námi?" řekla Kira. "Lie to vůbec nevadilo, protože si povídala s Neytiri."
"No počkej, až budeš velká, tak ti to připomenu," s úsměvem řekla Neytiri a vybuchla smíchy. Lie se k ní přidala a začala se smát take. Já jsem si jen v duchu řekla: "Ó, bože, Neytiri", a pouze jsem se usmála a položila jsem věci, které jsem měla v ruce.
Neytiri už odešla z našeho stanu. Já jsem šla vybalovat věci do pokoje, Le'on šel pomoci odnést věci které patřily Kire a Lie.Po vybavení věci
Kira Lie pojďte jedeme na návštěvu za Neytiri Jakem Lo'akem a Neteyamem. Dobře mami jdeme s úsměvem odpověděli Kira a Lie najednou.
Po cestě k Neytiri jsme potkali mnoho známých tváří, a všechny jsme slušně pozdravili s úsměvem, ale když jsme potkali Mo'at tak jsme se pustili do řeči a zjistila jsem že jde také na návštěvu k Neytiri a Jakeovi. Ta jsme se jí zeptali jestli nechce jít s námi když máme tu samou cestu ona přikývla na souhlas. Když jsme přišli k jejich stanu já jsem zvedla ruku že jdu zaklepat no Mo'at mě zastavila a odkryla látku a vstoupila dovnitř. Ahojte slušně jsem pozdravila Jake a Neytiri který si hráli na zemi z Lo'akem a Neteyamem.
Kira se zeptala jestli by si mohla hrát s nimi a Neytiri souhlasila, může si s námi hrát i moje sestra Lie zeptala se, zamozřejmě že si může hrát s námi odpověděl Neteyamem s úsměvem Kire kira se na něj usmála a vzala si hračku. Neytiri a Jake se postavili a šli za mnou a Le'onem, začali jsme si povídat co máme nové a co se zatím událo za ten čas co jsme se neviděli.
Za ten čas který jsme se neviděli se toho stalo mnoho já jsem se stala Tsahìk a Lo'on se stal Olo'eyktanem našeho klanu Tayrangs kterému společně vládneme.
A co u vás co se tady stalo máte tu něco nového? zeptala jsem se Neytiri no Jake za ni odpověděl začal jsem učit Neteyama střílet z luku a Lo'ak si zatím hraje s Neytiri doma no ale chtěl jsem zítra vzít Lo'aka s námi ať se na nás dívá jak učím Neteyama střílet a ať se začne pomalu učit i on. A co vy začali jste učit Kiru a Lie učit už střílet už by bylo na čase v jejich věku jsem už Neteyama začal pomalu učit a teď to udělám is Lo'akem.Kira pov
Jak jsem si hrála s Neteyam mou sestrou Lie a Lo'akem tak jsme se stali kamarádi no já jsem se víc bavila s Neteyamem, ale Lie se bavila víc s Lo'akem. Po době hraní jsem poslouchala i to o čem si povídají rodiče, ale nevěnovala jsem tomu nějakou velkou pozornost až to tehdy když jsem neslyšela naše jména. Neteyam ty už umíš střílet z luku zeptala jsem se Neteyama, on se na mě jen usmál a odpověděl že ano a že mu to už jde a dodal že můžu jít zítra i já pokud chci a může jít i Lie, ale Lie odpověděla že se jí nebude chtít. Jak to můžeš vědět Lie no každopádně já půjdu ale musím se zeptat mého otce a mamky jestli můžu jít i já.
Pojď se mnou jdeme se jich zeptat jestli můžeš jít s námi popohnal mě Neteyam dopředu kde se nacházeli naši rodiče. Dobře jdu když jsme přišli za nimi tak se na mě moje mamka podívala a teta Neytiri také. Stalo se něco, ne nic se nestalo jen jsme se chtěli zeptat jestli by Kira mohla jít s námi zítra se na nás dívat jak mě učíš střílet z luku zeptal se Neteyam svého otce, ale víš to nezáleží na mně ale může jít ale musíte se zeptat i její rodiče zda jí to dovolí řekl Jake. Já jsem se otočila na maminku a tátu s mými prosícími očky, protože jsem věděla že to na nich vždycky zabírá, mami můžu jít s nimi zítra zeptala jsem se.
No víš Kira začala moje mamka.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
A jsme u konce další kapitole.Co myslíte, že to Kire rodiče dovolí nebo ne?
A chci se omluvit za chyby, když tak tomu nevěnujete moc pozornosti😅
Dnes je 12. 05. 2023
Dnes tu máme 1179 slov.
Aaa děkuji moc za 209 zobrazení a
28⭐ strašne moc děkuji ❤️⭐
YOU ARE READING
Dcery Eywi [Avatar]
FantasyCz/Sk [Kira - y/n] {Kira x Neteyam} {Lie x Lo'ak} Dvě ztracené sestry (dvojčata), které sa hledajú. {Kira a Lie} Který se nakonec možná najdu. Ale najdou něco jiného než jen jejich dvojče, se kterým se setkali, také které načekali lásku k někom...