Datin Ustazah Raudah merupakan seorang pendakwah yang terkenal di sebuah daerah di Selangor. Umurnya baru mencecah 38 tahun. Dia dan suaminya Dato' Ustaz Raihan sudah 18 tahun berkahwin dan dikurniakan seorang anak lelaki Bernama Razlan yang kini telah berusia 15 tahun. Mereka tinggal di sebuah banglo besar bersebelahan dengan Pusat Tahfiz yang dimiliki oleh Dato' Ustaz Raihan.
Mereka berdua dikenali ramai dengan sifat mereka berdua yang suka membantu orang ramai dan melakukan kerja-kerja amal secara sukarela. Mereka berdua dihormati oleh penduduk setempat dengan sikap mulia mereka.
Datin Ustazah Raudah sentiasa menjadi perhatian ramai bukan sahaja kerana sikapnya yang lembut, ringan tulang, sentiasa tersenyum tetapi juga dengan kecantikan dan kejelitaannya yang tiada tolok bandingnya. Tubuhnya yang tinggi 172cm lebih tinggi dari suaminya yang hanya 165cm. Sentiasa memakai jubah labuh, tudung labuh dengan gaya curlycandy, dan niqab nipis. Walaupun begitu, terserlah keayuan Ustazah Raudah di balik kain jubahnya dan tudung labuhnya yang lembut. Walaupun tubuh Ustazah Raudah bertutup sempurna, agak jelas kelihatan buah dada Ustazah Raudah yang besar, bulat dan penuh membusung indah ke depan. Puncak buah dada Ustazah Raudah seolah-olah menegak ke atas. Pinggang Ustazah Raudah juga kelihatan sempurna dengan pinggul besar, bulat, padat yang kelihatan tonggek ke atas. Tubuh Ustazah Raudah yang sempurna gagal disembunyikan sepenuhnya oleh jubah dan tudung labuhnya. Selain itu, kulit Ustazah Raudah yang putih, halus, lembut dan liang roma Ustazah Raudah yang mengeluarkan bauan yang harum jika berpeluh menyenangkan ramai orang yang beruurusan dan mendekati Ustazah.
Datin Ustazah Raudah juga selalu menemani suaminya Dato' Ustaz Raihan melakukan kerja-kerja ruqyah di Semenanjung Malaysia. Kehandalan mereka berdua suami isteri agak terkenal di kalangan pengamal kerja-kerja ruqyah. Walaupun mereka berdua sibuk, mereka sentiasa dipanggil oleh ustaz-ustaz untuk membantu menghalau jin dan syaitan yang sentiasa mencari jalan untuk menjahanamkan atau menyesatkan manusia.
Kisah ini bermula ketika Dato' Ustaz Raihan di kota suci Mekah membawa sekumpulan golongan asnaf untuk mengerjakan ibadah umrah. Ustazah Raudah ditinggalkan untuk menguruskan perniagaan dan sekolah tahfiz.
Hari kelima Datin Ustazah Raudah dan anaknya bersindirian di rumah, ketika Datin Ustazah Raudah baru sahaja selesai mengerjakan Solat Maghrib, loceng rumah banglo ditekan beberapa kali. Masih bertelekung, Datin Ustazah Raudah menjenguk dari tingkap bilik utama. Kelihatan di pagar, kawan baik suaminya, Ustaz Haikal berdiri di depan pagar. Nafas Ustaz Haikal termengah-mengah dan melambaikan tangannya ke Datin Ustazah Raudah. Datin Ustazah Raudah lalu turun dan membuka pintu pagar membenarkan Ustaz Haikal membawa masuk kereta wajanya ke perkarangan rumah.
Datin Ustazah Raudah; "Assalamualaikum Ustaz, ada perkara mustahak ke? Kenapa tak call jer tadi?"
Ustaz Haikal; "Maaf Ustazah, saya dah cuba call Ustazah banyak kali tapi tak dapat." Nafas Ustaz Haikal termengah-mengah.
Ustaz Haikal; "Maaf, I terpaksa minta tolong Ustazah. Ada rasukan di kampung seberang. Tapi kami tak berdaya mengatasinya. Keadaan dah makin teruk. Mungkin Ustazah boleh tolong" Ustaz Haikal memandnag mata Ustazah Raudah tajam mengharap pertolongan.
Datin Ustazah Raudah; "Saya tak pernah buat ruqyah bersendirian. Selalu dengan hubby. Hubby yang pandai ruqyah ni. Selama ini saya membantu je" Ustazah Raudah kelihatan resah. Jiwanya macam bergolak kerana kurang yakin tetapi mempunyai keinginan kuat untuk membantu.
Ustaz Haikal; "Ustazah sama hebat jer dengan Dato' Raihan. Saya selalu tengok Ustazah bantu Dato'. Kerana Ustazah la Dato' mudah melakukan ruqyah. Saya rasa tanpa Dato' pun Ustazah dah cukup untuk ruqyah."
Ustaz Haikal; "Tolonglah Ustazah, kami dah mati akal ni. Macam-macam kami buat tak berjaya. Keadaan makin teruk." Pinta Ustaz Haikal dengan nada yang bersungguh-sungguh meminta pertolongan.
Datin Ustazah Raudah; "Baiklah, Ustaz pergi dulu. Share location. Nanti saya datang. Bagi saya bersiap sekejap."
Datin Ustazah Raudah; "Assalamualaikum Ustaz, semoga dipermudahkan kita malam ini"
Ustaz Haikal; "Waalaikummussalam. Terima Kasih Ustazah"
Ustaz Haikal beredar. Ustazah Raudah memasuki rumah dengan jiwa dan fikiran yang sedikit kacau dan rungsing. "Bolehkah aku membantu ni. Kenapa la hubby I tak ada pula waktu-waktu macam ini. Tak apalah, aku wajib membantu. Ya Allah, mudahkanlah urusan hambamu di mala ini". Azan Isya' berkumandang membelah keheningan malam. Bulan penuh bersinar terang. Terdengar sahutan-sahutan anjing dari kejauhan. Ustazah Raudah mula mengerjakan solat Isya'.
YOU ARE READING
KEBANGKITAN NAFSU
RomanceMengisahkan Datin Ustazah Raudah, seorang pendakwah dan jelita. Dalam menjalankan ruqyah ketika suaminya jauh di perantauan, dia menghadapi cabaran yang terhebat. Bermulalah kisah penuh gelora, nafsu dan dendam. Snapshot; "Badan Datin Ustazah Raud...