Pasar Seni jam 3pagi
Aku Kamal, sudah 1 tahun menjadi gelandangan. Aku dulunya seorang yang sedang meniti kejayaan. Akan tetapi dalam sekelip mata aku kehilangan segalanya kerana pengkhianatan dan salah aku sendiri yang terlalu mempercayai. Dikhianati seseorang yang amat aku percayai menyebabkan semangat aku hilang. Tanpa sedar aku di sini tidak tahu untuk apa aku terus hidup dan apa tujuan aku.
Malam ini sangat sejuk, di bawah jambatan aku sedang mengerikut kesejukan, kedinginan malam menusuk-nusuk tubuhku yang hanya beralas selimut tipis merah dan kepingan-kepingan kotak. Bau tengik dari Sungai Klang yang mengalir sudah biasa untuk aku. Kadang-kadang air mata mengalir mengenangkan nasib aku.
Sedang aku nyenyak tidur menahan kesejukan, aku merasakan suasana sekeliling aku perlahan-lahan menjadi agak nyaman. Aku merasakan suasana sejuk tadi sedikit suam dan sesuatu yang lembut dan suam menyengkal-nyangkal tubuh aku. Aku terasa sesuatu yang lembut dan basah kadang-kala menyentuh leherku dan sesuatu yang hangat menyengkal aku dari belakang. Celah kelangkangku seperti disentuh sesuatu yang hangat. Bau tengik Sungai Kelang sudah hilang, diganti dengan haruman yang enak dan manis.
Perlahan-lahan aku membuka mataku, menyedari sesuatu yang amat enak dan harum memelukku dari belakang.
"Assalamualaikum, awak dah bangun* suara yang amat merdu membisik lembut ke telingaku. Hembusan nafas yang harum menyebabkan aku terpersona lalu aku menoleh ke belakang.
Aku terpegun melihat wajah yang amat indah dan jelita bertudung and berjubah hijau muda memandang tepat ke arahku. Belum sempat aku berkata-kata, bibirnya yang manis dan munggil memaut bibirku. Aku tergamam merasakan betapa manis dan ranum bibirnya, merangkul dan menghisap bibirku. Haruman nafas dan tubuhnya yang enak menyebabkan nafsuku teruja dan batangku mula mengeras di balik seluarku.
Tangannya yang lembut menjalar di balik bonggolanku, terasa dia meraba-raba dan memicit lembut bonjolan dari seluarku. Dia menolak tubuhku agar terbaring dan mula menyengkal buah dadanya yang berbalut jubah ke dadaku. Kurasakan buah dadanya yang besar dan lembut menghenyak dan menggesel lembut dadaku.
Lidahya yang lembut menjalar masuk ke dalam rongga mulutku, bermain-main dengan gusi dan gigiku. Jilatannya amat enak dan hembusan nafasnya amat mempersona. Aku memberanikan diri memegang buah dada kanannya yang berbalut jubah. Terpegun diriku merasakan buah dadanya yang besar, bulat dan lembut. Aku memicit-micit buah dadanya perlahan-lahan.
"Arghhh, arghhh." Raungan kecil terlepas dari mulutnya yang masih menciumku dengan agak rakus.
"Siapakah awak?" tanyaku.
Dia mencabut bibirnya dari mulutku, lidahnya yang ranum menjilat sekeliling bibirnya, amat sexy dan mempersonakan. Dia hanya tersenyum sambil meletakkan jarinya ke mulutku seolah-olah meminta aku membisu. Perlahan dia membuka jubah hijau mudanya, dan kemudian colinya, menonjolkan pasangan buah dada yang besar, bulat dan indah.
Aku tergamam tidak percaya dengan permandangan amat indah di depanku. Melihat susuk tubuhnya yang amat indah dan menggiurkan. Pinggangnya ramping, dengan buah dada yang agak besar. Kulitnya amat halus dan lembut, putih indah dan urat kehijauan sedikit kelihatan di pangkal buah dadanya. Putingnya yang kemerahan amat ranum, panjang dan tebal dengan areola yang agak besar.
Dia tersenyum dan merangkak menghampiri aku dan membuka kancing bajuku. Aku tergamam tidak mempercayai apa yang aku alami ini. "adakah aku bermimpi" getus hatiku.
Dia mencium pusatku, terasa lidahnya menjilat ke dalam pusatku. Terasa kucupan dan sedutannya dan tangannya satu lagi mengeluarkan batangku dari seluarku. Terasa tangannya yang lembut meramas-ramas batangku.
YOU ARE READING
KEBANGKITAN NAFSU
RomanceMengisahkan Datin Ustazah Raudah, seorang pendakwah dan jelita. Dalam menjalankan ruqyah ketika suaminya jauh di perantauan, dia menghadapi cabaran yang terhebat. Bermulalah kisah penuh gelora, nafsu dan dendam. Snapshot; "Badan Datin Ustazah Raud...