8.bölüm

48 9 0
                                    

Hyunjin'in evine giderler ve Felix ona her şeyi anlatır ve bi süre burda kalmak istemediğinide ekler.

Felix sabaha kadar hiç uyuyamaz sabah olunca Hyunjin ile beraber yola çıkarlar.

Felix
Hyunjin nereye gidiyoruz

Hyunjin
Bizi kimsenin bulamıyacğı bir yere

24-25 saat süren araba yolculuğundan sonra küçük bir kulübeye varırlar.
Felix uyuyakalmıştır ve Hyunjin onu kucaklayarak eve götürür.

Birkaç saat sonra Felix uyanır. Hyunjin yemek hazırlamış ve Felix'in uyanmasını beklerken temizliğe başlamıştır.

Felix
Günaydın tatlım

Hyunjin
Günaydın daha iyi misin
Felixe sarılır*

Felix
Yemek yiyelim mi?

Kahvalti ederler ve beraber evi temizleyip yerleşirler bütün gün hızlı bir şekilde geçer.

Felix kulübenin balkonuna oturmuş derin düşünceler içersinde gün batımını izliyordur. Hyunjin yanına oturur ve kısık bir sesle "hepsi geçicek sadece biraz zaman ver" der.

İkili günlerin nasıl geçtiğini anlamadan tam 8 ay olmuştu. Sinyal çekmediği için kimse onlara ulaşamamıştır. Sadece gitmeden önce Hyunjin gruba
"Sadece biraz zaman"
Yazmıştır. Bundan dolayı arkadaşları onların iyi olduklarını bilselerde onları özlememek eldelerinde değildir.

Felix ve Hyunjin beraber geçirdikleri 8ayın ardından resmi olmasada evlenmişlerdir ve artık bunu herkese duyurmaya ve resmi bir düğün yapmaya hazırlardır.

Kulübedeki son eşyalarınıda toplayıp evden ayrılırlar.

Sabah ilk uçakla seul'a geri dönmeyi planladılar ama durum istedikleri gibi olmadı...

 not all love starts with happiness~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin