Part 1

276 14 0
                                    

Chodzę po korytarzu mojej nowej szkoły i szukam sekretariatu.
Po paru minutach szukania zauważyłam dziewczynę o cudnych blond włosach.Krzyknełam:

-Hej!Pomożesz mi?!

-Jasne w czym?-zgodziła się

-Jestem nowa tu i niezabardzo się orientuje gdzie jest sekretariat-powiedziałam jej czego szukam a ona mi wytłumaczyła jak mam tam dojść a ja jej podziekowałam

Po załtwieniu wszystkiego i odebraniu książek pani powiedziała mi że mogę iść do domu więc tak zrobiłam.Po godzinie byłam już w domu mojego ojca nie było w domu ponieważ był w pracy.Pobiegłam na góre do pokoju i ubrałam się w domowe ciuchy.Była godzina 11.53 gdy zadzwonił ktoś dzwonkiem do drzwi gdy otworzyła je nikogo nie było uznałam że do jakieś małolaty.I się nie myliłam był do mój zasiad ktory ma 10 lat ze swoim kolegą widziałam ich jak uciekali ale nie byłam zbyt zła ponieważ gdy byłam w ich wieku robiłam takie same żarty moim sąsiadą.

Potem zrobiłam popcorn i obejrzałam film.gdy film się skończył była 12.42 więc uznałam,że pobiegam poszłam na górę i ubrałam się w stroj do biegania.Po dwóch godzinach biegania byłam w domu gdzie sie umyłam i przebrałam gdy wszystkie czynności wymienione zrobiłam była godzina 15.07.Uznałam,że posprzątam cały dom odkurze powycieram kurze itp.Gdy zrobiłam wszystko była 18.04.Tata miał wrócić późno wię zjadłam kolacje obejrzałam film i położyłam się spać.Sen przyszedł szybko.

******************************

Sorka że są błedy pisze na telefonie i też sorry że taki krótki następny pozdaram síę dłuższy

Nie mów "Kocham cię"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz