Her zaman takıldığım bardan çıkmış eve doğru yürüyordum.Hafif kafam güzeldi bir sigara içeğim dedim ve önünden geçtiğim parka girdim.Bir banka oturup sigara içmeye başladım.Bir anda çığlık sesi bütün parkı kapladı.Sesin nereden geldiğini anlamak için etrafa baktım.O sıra da karşıdan bir kız koşarak geldi ve ağaçların arkasına saklandı.Kız çok korkmuştu,soluk soluğa bir ağacın arkasına attı kendini.Elinde silah olan iki adam geldi sanırım kızı arıyorlardı.Biraz etrafı süzdükten sonra adamlardan biri kızı gördü ve ağaçların arkasından sürükleyerek çıkarttı.Kız bana yardım et diye yalvarıyordu.Çok güzel bir kızdı.Uzun simsiyah saçları ve simsiyah gözleri vardı.Yüzünün güzelliği karanlıkta bile görünüyordu.Ben düşüncelere dalmışken bir silah sesi duymam ile kendime geldim.Kız kanlar içinde yerde yatıyordu.Bir küfür savurarak belimdeki silahı çıkardım ve adamların ikisini de öldürdüm.Hemen kızın yanına koştum.Kız hala yaşıyordu.Gözlerini açtı 'bana lütfen yardım' et dedi ve gözlerini kapattı.
***
O sıra da yataktan fırladım.Yine o kabusu gördüm.3 aydır her gece aynı rüyayı görmekten bıktım.Kim bu aq kızı 3 aydır uyku uyuyamıyorum.Kafayı yicem artık.Kızın yardım isteyişi aklımdan çıkmıyor.Koşarak o parka gittim.Her gece rüyamdaki parka gidiyordum sanki o kızı burada görecekmişim gibi geliyor.Cebimden sigarayı çıkartıp yaktım.Sanırım biraz rahatlamaya ihtiyacım var.Bara doğru yürümeye başladım.Bardaki özel köşeme geçtim.Garson beni görünce elinde viski ile yanıma geldi ve bana verdi.
***
Kaçıncı viskiyi bitirdiğimi bilmeden bir bardak daha istedim.Garson elindeki viskiyi bana uzattı ve''Abi daha fazla içme istersen." dedi."Sanane lan aq piçi siktir git işine bak."dedim.Saate baktığımda 5'e geliyordu.Bar kapanmak üzere olduğundan daha fazla içmemeye karar verdim ve eve doğru yürümeye başladım.Eve geldiğimde yukarı çıktım ve buz gibi suya kendimi bıraktım.Duşta 1 saat kadar kaldıktan sonra banyodan çıktım.Aynaya baktığımda gözlerim uykusuzluktan kanlanmış altları mosmor olmuştu.Bir tsihrt ve esofman giyip aşağıya indim.Berk masaya oturmuş içiyordu.Yanına gittim ve kendime de bir bardak koydum ve"-Ne oldu kardeşim. "diye sordum
"-Ahahahaahaha beni sevmiyormuş Gökhan diye bir orospu çocuğunu seviyormuş.Kardeşim benden iyisini mi bulacak sanki aq ." dedi
Evet her zaman ki gibi Beril ile kavga etmişler.Beril Berk'in eski sevgilisi.Berk Beril'i çok seviyor ama Beril onu affetmiyor.
"-Tabi senden iyisi mi var üzülme kardeşim yalan söylüyordur.Doğruysa da gider sikeriz pezevengi." dedim Berk çoktan sızmış.Onu kolumun altına alıp odasına çıkardım.Saat 8'e geliyordu .Bu saatten sonra uyuyamazdım zaten uyumak da istemiyorum.Offf o kabus aklıma geldikçe kafayı yicekmiş gibi oluyorum.O kız kim di acaba, neden benden yardım istiyordu,her gün aynı soruları kendime soruyorum ama hiç bir gün cevabını bulamıyorum.
"Aq neden ben neden benden başka biri yok mu bütün hayatımı siktiniz kim bu kız kim kafayı yicem aq" diye bağırmaya başladım.Emir merdivenlerden indi ve koşarak yanıma geldi.Beni sakinleştirmeye çalışıyordu.Sinirden dişlerimi sıkıyordum.Emir:"Tamam kardeşim sakin ol."dedi ve elindeki suyu bana içirdi
Yavaş yavaş dişlerimi açmaya başladım.
Koltuk da yatıyorum ve Emir de başımda bekliyor.
"Kanka sen bu kızı daha önce görmediğine emin misin?" dedi.
-Hayır görmedim eminim".
"Kızın tipi nasıl güzel mi "dedi.
"Böyle uzun siyah saçları siyah gözleri kıpkırmızı dudakları küçücük burnu..."
"Oha oğlum sen aşık mı oldun lan bu kıza ."
"Emir sikerim seni piç."
"Tamam madem sen şey etmiyorsun o zaman benim rüyama da girsin de ben şey edeyim. "
"O koca şeyini kestirmeden siktir olup git aq pezevengi" dediğimde ellerini havaya kaldırıp teslim olurmuş gibi yaptı ve mutfağa gitti.Kahvaltı yapıp rüyamda ki parka gittim.Yine o banka oturdum ve sigaramı yaktım.Zaman geçmek bilmiyordu ikinci sigaramı yaktığımda karşıdan gelen bir kız dikkatimi çekti kot şortu, kısa beyaz tshirti siyah saçları ve siyah gözleri vardı.Kız çok tanıdık geliyordu sanki daha önce bu kızı görmüştüm.O bu kız dı rüyamda gördüğüm kız koşarak onun yanına gittim ve kolunu tuttum.
:D :D Arkadaşlar bu ilk kitabım herkes sıkılırsın yazamassın dediği için yazdım aslında birazda işsizlikten aq ne yazıcağımı bilmiyorum aklıma geleni yazıyorum o yüzden hikaye gittiği yere kadar gidicek hade bağalım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Mi Gerçek Mi?
ParanormalHiç tanımadığı bir kızı her gece rüyasında birileri tarafından öldürüldüğünü gören Poyraz artık o kızın hayali ile yaşamaya başlamıştır.Bir gün karşısında o kızı gördüğünde hayal ve gerçek onun için ince bir çizgiye dönüşmüştür.