3.Bölüm

98 7 4
                                    

Berk'in Ağzından

"Beril'im seni çok özledim sen benimsin bende senin biz başkasının yanında mutlu olamayız beni affedebilecek misin? "dedim

Bir şey söylemesi için gözlerinin içine bakıyordum ama hiç bir şey söylemiyordu.Acaba gerçekten unutmuşmuydu beni ama unutamaz ki öyle laps diye unutulur mu?

Ben böyle düşüncelere dalmışken Beril boynuma atladı ilk başta hareket edemedim ama sonra kendimi toparlayıp hızlıca kollarımı beline doladım ama Beril hala bir şey söylememişti

"Bu evet anlamına mı geliyor?" diye sorduğumda kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı.

"O orospu içinde böyle sürprizler hazırladın mı?Ama pardon sizin sürpriz anlayışınız yatakta oluyordu değil mi" dedi ve sert bir tokadı yüzüme geçirdi.Son bir kez yüzüme bakıp koşarak evden çıktı.Bende kendimi toparlayıp arkasından koştum.Hem ağlıyor hem de koşmaya devam ediyordu.

Daha da hızlanıp ona yetiştim.Sertçe kolundan tutup kendime çevirdim.

"Sana kaç kez sarhoştum Ceyhun oyun oynadı bana demedim mi " diye bağırdım.O kadar çok bağırmıştım ki Beril korkudan hiç bir şey söyleyemedi.

Kolunu daha sert tutup eve doğru sürüklemeye başladım.

"Seni artık sevmiyorum söylediğin hiç bir şeye inanmadım nefret ediyorum senden" diye tüm gücüyle bağırıyordu.O böyle bağırdıkça daha da sinirlenip kolunu sıkıyordum.Zorla eve sokup içeri doğru sertçe ittim.Yere düştüğünde ağlamaya başladı.Hıçkırıklarının arasında "Senden nefret ediyorum" diye haykırıyordu.Yavaş yavaş yanına gidip sarıldım.Güçsüz kollarıyla bana vurmaya çalışıyordu.1 kaç dakika sonra gücü tükenmiş olacak ki kendini kollarıma bıraktı.

"Benden nefret etmiyorsun hala bana deli gibi aşıksın" dedim ve kafasını kaldırıp gözlerine baktım.Tam ağzını açıp bir şey söyleyeceği zaman onu dudaklarımla susturdum.İlk başta karşılık vermedi ve kollarımdan kurtulmaya çalıştı ama sonra direnmeyi bırakıp karşılık veremeye başladı.

Nefesimiz kesilene kadar devam ettik.Sonra ona sıkıca sarıldım.

"Benimle bir gün geçirmek zorundasın günün sonunda hala beni sevmediğini söylüyorsan bir daha asla karşına çıkmayacağım." dedim

" Ne yaparsan yap fikrim hiç bir zaman değişmeyecek seni sevmiyorum" dedi

"Hadi benim karnım acıktı yemek yiyelim" dedim konuyu değiştirmek için o da onaylayarak yerden kalktı masaya gidip Beril'in sandalyesini çektim.Kendimi affettirmem gerekiyordu sonuçta biraz centilmenlik işe yarayabilirdi.

***

Sohbet ederek çok güzel bir yemek yedik.

"Hımm gerçekten çok güzel olmuş yemekler " dedi Beril

"Senin için yaptım hepsini hayatım afiyet olsun" dedim küçük bir yalan söyleyerek.

"Berk senin yapmadığını biliyorum"dedi gözünü devirerek.Hafif gülerek ellerimi teslim olurmuş gibi havaya kaldırdım ve "Tamam yakaladın benim minik yalanımı" dedim yavru çomar (köpek) bakışlarımı atarken bakışlarıma karşılık o da güldü.Çok güzel gülüyordu.Onun gülüşünü günlerce izleyebilirim.Ben böyle onun güzelliğine dalmışken farketmiş olacak ki rahatsız olmuş gibi yerinde kıpırdandı bende kendimi toparlayıp Beril'i kesmeyi bıraktım.

"Sen gerçekten Gökhan denen orospu çocuğunu seviyor musun? " diye sordum sinirimi belli etmemeye çalışsam da bu soruyu sorarken ses tonum dan anlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayal Mi Gerçek Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin