EKSİK

65 7 8
                                    

Hayat işte insanı eksik bırakıyor gidenler kalanlar kadar acı çekmiyor . Bu hileli oyunun sonu gelmişti benim için belkide . Gozyaslarim bugün de onun için akiyordu bana ihanet eden kadına bugün de aşıktım . Ölümü beni mahvetmisti bütün geçmişim, geleceğim oydu o ölürken benim ruhumuda yanında götürmüştü sanki . Acim mi ? Eksilmedi çoğaldı . Kalbimde ona ait yara daha da büyüdü daha da kanadı ne kadar çok sevmişim diyorum bazen . Bi insan kirpik uçlarına kadar sevebilir mi birini ? Yok olur mu onunla ,gulusuyle ya da var olur mu ? Özledim Sedef seni çok özledim ...
Otobüs mola vermişti yanımdaki kızın da adının nehir olduğunu öğrendim . İhtiyaclari için markete inmişti bende o sırada içimden geçenleri yazıyordum . Nehirinde bir hikayesi vardı o da kaçmak istiyordu bu çok belliydi ikimizinde yaraları vardı ama bunlara neden olanları hala seviyorduk .
Yirmi dakika sonra nehir geldi ve bana nasıl olduğumu sordu kötü olmama rağmen iyiyim dedim . nehire doğru baktım ve senin hikayen ne peki dedim . Yüzüme boş boş baktı ağlamaya başladı . Ağlama lütfen dedim anlat belki iyi gelir deyince anlatmaya başladı .
Birbirimize çok asiktik cemle liseden beri beraberdik . Üniversite hayallerimiz bile aynıydı . Tercih zamanı aynı yerleri yazmıştık ve aynı üniversitede aynı bölümü kazanmıştık . Ankaraya gitmeden önce cem ailelerimizin tanısmasını istemişti . Babam cemi sevmişti cemin ailesi de beni . Büyük gün gelmişti cemle aynı otobüste hayallerimize doğru gidiyorduk . O müziği çok severdi müzikle yaşardı adeta . Onun bu sevgisi benim müziğe olan ilgimi daha çok cekmeye neden oluyordu . üniversiteye kayıt işlemleri için gitmiştik sonra da lunaparka gidicektik . Cemin telefonu çalıyordu ilk defa yanımda telefonla konusmayip uzaklaştı . O gün kavga edip yurda gitmiştim . Cemin böyle davranması beni uzuyordu . Bişey gizliyordu benden emindim bundan . Sabah bana mesaj atmıstı kantinde buluşalım her şeyi anlaticam diye bende giyindim ve üniversiteye doğru yürümeye başladım yaklaşık 10 dakika sonra vardım ve Kantine gittim cem orda oturuyordu . Yanına gittiğimde bana sıkıca sarıldı bende ona sarıldım . Oturdugumuzda konuşmasını bekliyordum gözlerimin içine bakıyordu korkuyor gibiydi anlam veremiyordum .

NASILDI ARKADASLAR DİĞER BÖLÜMDE DEVAM EDICEZ ;) İYİ GÜNLER :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalnızlık SokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin