"Sss~ adeh"
Doyoung terdengkot dengkot jalan pergi ke sekolah."Apepasal Doyoung tu ?"
"Uish Sal tu"
"Sakit kaki ke sia ?"
Doyoung di jadikan perhatian apabila Doyoung melalui setiap depan kelas untuk pergi ke kelasnya.
Doyoung membuka pintu dengan perlahan .
"J-Junghwan"
Gugup Doyoung apabila melihat kelibat Junghwan di hadapannya"Sakit lagi ke ? Sorry sayang"
Kata Junghwan risau.Junghwan terus memeluk Doyoung yang masih membeku.
Luluh, letih, lesu lopyu
Cair Doyoung di buatnya
"Jom duduk"
Ujar Junghwan"O-oh yeah"
Doyoung terus memulakan harinya seperti biasa tapi Junghwan selalu berada di sampingnya..
.
.
"Ya ! Park Jeongwoo !"
Jerit Yedam"Mende kau ?"
Balas Jeongwoo yang sedang membaca novel."Kau ni tak habis habis menyusah kan orang ! Kau tengok ! Habis rosak lagu aku"
Kata Yedam yang membuka video dari YouTube. lagu nya telah di Jack oleh kroni Jeongwoo siapa lagi ? Si Niki dengan si Ricky la ."Padan"
Sahut Jeongwoo lalu menyambung membaca novelnyaBuk !
Tanpa aba aba Yedam terus mengambil buka yang di baca Jeongwoo dan memukul bahu Jeongwoo menggunakan buku itu.
"Akh ! Saket lah"
Ringis Jeongwoo"Padan"
Balas Yedam terus duduk di bangkunya
..
.
"I like you will you be mine ?"
Ujar mamat yang sado dan tinggi"Sorry but i already have a boy"
Balas Doyoung"Who ?"
Soal namja itu"Hm, ada dua la"
Balas Doyoung"Tak pe i jadi yang ketiga"
"Ee , park-"
"SIAL KAU DEK"
Ofc la dia Jeongwoo. Yang sudah lama suka Doyoung.Kerana kejadian tahun lalu . Dia makin suka dengan Doyoung. Di tidak hilang ingatan kerana tidak berapa di belasah dengan teruk (tapi saket a)
..
.
"YA PARK JUNGHWAN""Ck, mende lak mamat ni"
"KAU AMBIK BINI AKU EAK"
"Mende nyah ? Aku buat apa ? Bila masa kau ada bini?"
"BANYAK BUNYI KAU , KAU SINI"
Jeongwo terus memulakan acara membelasah Junghwan."BUAT MALU AKU JE , KAU TAHU TAK SI DOY TU AKU PUNYA !?"
"Ck , aku dah tanam benih dah pun semalam"
Buk !
PLAK
BUG
BAK
PLAK"KAU AMBIK LA SI YEDAM TU"
jerit Junghwan"DIA BUKAN TASTE AKU LA , KAU YANG PATUTNYA AMBIK DIA"
Balas JeongwooOh yeah sekarang ni Junghwan balik Rumah eomma appanya sebb biar tidak berseorangan.
"Ape benda korang ni ?"
Tanya Jihoon selaku appa mereka
YOU ARE READING
Stay With You [HoonSuk] 18+✓
Fanfic-malay- (Happy ending ?) Maap for A lot of typo 😃🙏🏻 And if this Story tunggang langgang , sorry sbb otak i blur 🗿 Sape yang tak suka bxb Tokseh baca . Ngok Bubyeee