6. Bölüm😎

181 17 15
                                    

Takemichi ve bütün toman üyleleri gizli yerden çıkıyorlardı.

Senju:  bebeğm niye ağladın bakim sen

Takemichi: Sorun yok senju. İyiyim, önemli olanda bu değilmi.?

Senju: Ahh tab2 neyse sen benimle bi lavaboya gel. Elini yüzünü yıkıyalım.
Zaten fuyu vajinin oeşinden gitti beni görünce.

Takemichi: Yaa, tamam boş ver. Hadi gidelim.

Takemihi senjunun elinden tuttu ve koşa koşa lavaboya gittiler.

İşte en son zil çaldı ve ders BİYOLOJİ ehehe, neyse take ve senju sınıflara girdiler ve sonra takenin uykusu fln geldi. Ve sırada biraz dinlenmeye başladı. Sonra aınıfa tomanın geri kalanı geldi. Artık sınıf tam dı.

Draken takenin yanına oturdu ve onu bir müddet izledi. Çok tatlı uyuyordu. Sonra B-ci(biyolojici) gelmeden önce o uyurken biraz saçıyla oynadı. Tabi diğer herkes haka gizliden gizliye onlara bakıyordu. Sonra hoca girdi,take uyandı,ders başladı,ders işlediler, yine hocanın kelime oyunları, zil çaldı. Ve sonra senju işe yarar diye takeye kıyafet verdi.

Herkes okuldan sonra toman toplanma merkezine gidicekti. Mikeyin açıklaması gereken bişey varmış. İşte michi ve okuldaki obütün toman matrix edasıyla adım adım tapınağa gittiler.

Şimdii herkes yine takeye bakıyor. Herkes kuş gibi ayrı yerlerden ötüyorlar. İşte sonra mikey geliyor ve herkes ona dönüyor

Mikey: Bugün bütün bi toman olarak size bir şey açıklamak istiyorum! Ama önce Takemichi KÜRSÜYE çık!

Takemichi baya şarırmış bir şekilde merdivenleri çıktı ve mikeyin yanına geldi.

Mikey: Bu gördüğünüz 1. Bölük lideri Takemitchi Hanagakiden başkası değildir! Bazı sebeplerden ötürü artık KIZDIR. Ama hala tomandadır. Tamam şmdi DAĞILIN.

Takemichi baya şaşırmış bir şekilde mikeye bakıyordu. Mikey gülümsiyerek parmağıyla baji ve fuyuyu gösterdi. Birlikte gidiyorlardı. Drakende kendi kendine bir yere gidiyordu.

Mikey: beraber gidelmmi? 😊

Takemichi: Ah? tabi kiii.

Mikey ve take bir köpek barınağının ordan gidiyorlardı.

Takemchi: şeyy sakıncası yoska ben şu lavaboda giyibebilirmiyim acaba?

Mikey: Tamamm bekliyom haberin olsn.

Takemichi içeri girdi ve gömleğini açmaya başladı.
(yani şimdi okul ceket giymeyi zorunlu bulmuyor bu yüzden take bazen sadece gömlekle dolaşıyor.)

Yarısını zar zor açtığında içeriye bir köpek girdiğini farketti. Ve korkarak dışarı çıktı. Ondan önce 2 düğmeyi zar zor kapatmıştı. Dışarı çıktığında hemen önünde mikeyi gördü. Mikey yüzü kızarmış bir şekilde ona bakıyordu. Ve sonra arka tarafta o yaşlıyı gördü. Elinde bir sürü ağızlıklı köpek vardı. Ve o köpekleri takelere doğru salmıştı. Köpekler onlara doğru koşeken takemichi mikeyin elinden tuttu ve hemen yan taraflarında olan ara sokağa doğru koşmağa başladı. Sokak biraz karanlık olduğunda takemichinin ayağı bişeye takıldı ve yere düştü. Aslında yere düşmedi.

Gözünü açtığında mikeyin üstünde olduğunu gördü.

Aslına tam olarak anlatmaya çalıştığım sahne şu: Mikey gözünü açtığında düşmek üzeredir ve dirsekleriyle yere yaslandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslına tam olarak anlatmaya çalıştığım sahne şu: Mikey gözünü açtığında düşmek üzeredir ve dirsekleriyle yere yaslandı. Sonra
onun omuzlarına tutunan takeyi görür. Yani kısaca takenin kıyafetini, domates oluşunu ve özellikle hem mikeyin hemde kücük mikeyin üstünde oluşunu gören biri onlara
"çocuklar tamam gençsiniz ama sokakta yapmayın bari" der.



Sonra işte mikey bi anlık şokla tmamen yere düşer ve tabiki onunla birlikte take de düşer.

(her şwyi gwçelimde şarjım şuan 31 skljhfk)

(her şwyi gwçelimde şarjım şuan 31 skljhfk)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


a

caba işaret olabilir mi?
.








.










.


d

ewamı eve gelince artık ❣️❣️

Takemichi but is girl✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin