9. Bölüm . . .

131 19 39
                                    

SABAH*

Takemichi yüzüne çarpan parlak güneş ve hafif nane kokan bi nefes yüzünden uyanmak zorunda kaldı.

Takemichi: Ağhhm..-
ALLAH! LAN SİKTİĞİMİN KIZI NAPIYORSUN!?!?

Senju: Günaydın uyuyan prenses, uyanmanızı neye borçluyuz acaba?

Takemichi:*sinirli* S-senju, hortlak gibi dibimde ne yapıyordun acaba

Senju: Ay oda soru mu? Tabiki uyanmanı bekliyordum

Takemichi: Ha ha ha ne güzel ne güzel..

Senju: Neyse neyse, şuan seninle hiç uğraşamam. Şimdi yatağın üstüne kıyafet bırakıyorum. Biz çocuklarla kahvaltıyı hazırladık. Sende hazırlanırken bi banyoya uğra orda yapışkan bezler var..
Şey için şey yaparsın...?

Takemichi: Şey için ne yapayım?

Senju: Ay, illa konuşturacaksın. Hani dün o yüzden olan izimsi şeysler için..

Takemichi: Birileri bu sabah tersinden kalktı heralde. Asıl sen beni uğraştırma çık git de ben üstümü değiştireyim.

Senju: Tamam çıkıyorum, ama biz o meseleyi bi konuşalım tamam mı?

Takemichi: Lan hangi meseleyi, doğru düzgün söylesene sen bi şunu ..!?

Senju: Ha demek zoru oynuyorsun~
Şimdi çıktım. Sen iyice bi kendini toparla.

Takemichi garip bir başlangıcın ardından senjunun bıraktığı kıyafetleri giydi. (Klasik siyah t-shirt ve beyaz bol eşofman)

Sonrasında elini-yüzünü yıkamak için banyoya gitti. Aynanın karşısındayken boyun tarafında birkaç morluk gördü.

Takemichi:*içinden* Ahh..
Tabiki sarhoş olana kadar içersen böyle her yerini düşüp düşüp yaralarsın.
Senju şu bantları nereye koymuştu...

Takemichi bir bant alıp boynuna yapıştırdı. Ve sonra biraz saçını tarayıp koridora doğru yöneldi.

Sanzu: Günaydın takemichi

Takemichi: Günaydın sanzu-kun. Neden burdasın? Aşağıda olman lazım değil mi?

Sanzu: Evet de, beyaz sıçan senin gelip gelmediğini kontrol etmemi falan istedi.

Takemichi: Tamam teşekkürler. Ama yine de beklediğin için özür dilerim.
*yaklaşır* Beklediğin 43 dakikayı nasıl telafi edebilirim?

Sanzu:*hafif kızrır* Abartmaya gerek yok böyle şeyler için.

Takemichi:*sevimli* Ahh hadi ama benden her şeyi isteyebilirsin! İstediğin herşeyi yaparım! hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi söyle söyle söyle söyle söyle..!

Sanzu:*kırmızımsı* O zaman şimdi istemek yerine sonra istesem? Acıktım ve bişeyler yemek isityorum.

Takemichi: İyi tamam.
*sağ kolunu kaldırır*

Sanzu: ?

Takemichi: E hadi koluma girsene, dengem biraz kontrol dışı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Takemichi but is girl✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin