sen hayırdır

223 41 46
                                    

Sellaammmmm

Nasılsınız bebitolarım

Oy ve yorum yapmayı unutmayınn<33

Medya😍😍😍😍

✧༺♥༻✧

Tarih ödevini yetiştirmiş ve artı almıştım. Şimdide öğle arası için teneffüsü bekliyorduk.

"Kaç dakika var"
Dakka başı bunu soruyordu çok acıkmış kıyamam.

"3 dakika var felix dayan ölmemelisin"

Onaylayıp önüne döndü. Çok geçmeden zil çaldı zaten. Felix arkasından atlı kovalıyormuşçasına koşmaya başladı.

"ARKANDAN ATLI Mİ KOVALIYOR AMK Bİ YAVAŞ"

Arkasından ona yetişmeye çalışıyordum. Kantine kadar koşturdu beni arkasından.

Kantin sırasına gelmiş sıra bekliyorduk. Ceplerini kontrol ettim bi mucize olur da para bulurum diye. Ehee bulmuştum.

"Bana bi çilekli süt alsana"

Parayı uzattım.

"Tamam sen de masa kap o zaman. "
Parayı almıştı.

"Başım üzerine kaptan!" diyip elimin yanını anlıma dayamıştım. Ardından sıra aramaya koyuldum.

Bir kaç dakikaya buldum. Kantinin arka tarafında duvara dayalı masa. Oraya doğru ilerledim hızlıca. Şimdi biri gelir kapar fln. Töbe.

Masaya odaklanmış şekilde koşuyordum adeta. Vardığımda masanın sahibi olduğumu belirtecek hareket olan sandalyeye elimi atacakken başka biri de atmıştı.

Oha ele bak maşallah damarlı..

Kafamı yukarı kaldırdığımda sabah bana çarpan çocuğu gördüm.

"Hayırdır ne işin var burda"

"Oturucam görmüyor musun"
Kör heralde..

"Onu görüyorumda yanlış masaya gelmişsin"

"Pardon? İlk ben gördüm masayı şimdi izninle oturucam"

"İznim yok efendim" diyip sandalyeyi çekmeye çalışan bileğimden tutmuştu.

"Başka masa bul"

"Sen bul enayimiyim ben"
Evet enayiyim..

"Olay çıkartmadan defol git"

"SEN KİME DEFOL DİYON LAN AÇ KÖPEK"
Tam suratına bir yumruk geçirmek için hamle yapacakken arkamda biri kolumdan çekti.

"Napıyorsunuz siz?! "
Bu kim sesini hiç duymadım.

"Beyefendi masaya el koymuş onu alıyordum tam da "

"Offf Minho-ya! Kavga çıkarmak için neden arıyorsunuz. Çocuk musunuz siz. "

"Lix le sizi görüp gelmeseydik birbirinize giriyordunuz"

"Kavga konunuza sıçim lan çocuk musunuz siz 4 sandalye var aa" çok zekisin felix gözlerim yaşardı.

"Birlikte oturalım o zaman"

Sarışın olan felix e göz kırpmıştı. Felix ın de yüzü kızarmıştı. NOLUYO LAN BUNLARA BİRİLERİ BENİM OLANA GÖZ KOYUYO

"öyle olsun madem " diyip bi sandalye çekti Minho.

Felix in kulağına yaklaştım.

"Ben bu angut suratlıyla oturmam aynı masaya"

"Çarpılcan jisung sus bence"

Karşı karşıya oturduk Felix le.

Benim yanımda sarışın çocuk, lix in yanında da angut vardı. Suratlıyı çıkardım farkındaysanız yoksa çarpılcam cidden.

Lix çilekli sütümü uzattı bana. Kendiside tost tıkınıyodu. Aynı zamanda dördümüzde telefona bakıyorduk.

Lix bana bir video gösterdi. Klasik gençlerin akşam okulda kalma macerası tarzında.

Heyecanlı bir şekilde
"Kölen oluyim jisung akşam gizlice okulda kalalım"

"Ben korkuyorum, hem yakalanırsak ne bok yicez"

"Salak bilmiyon mu güvenlik sadece bahçe de dolaşıyo. "

"Bir hafta her istediğimi yapıcan "

Serçe parmağımı uzattım. Kendi serçe parmağını uzatıp söz kilidi yapmakta tereddüt etti. O bir hafta da evime çağırıp onu köle gibi kullanıcağımı biliyor sonuçta.

Büyük cesaret gösterip parmağını parmağama kilitledi.

"Peki"
Pek isteksiz söylemişti. Yemin ederim bu çocuk enayi 1 gece okulda kalmak için 1 hafta kölem olmayı kabul etti.

______

Bitiriyom burda ki çok beklemeyin :)

Dün atıcaktım aslında ya da bu sabah ama işim vardı meşgul bir insanım(değilim)

Ağağağağ kafamda wolfgang çalıyo MÜKEMMEL BİR ŞARKI






*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿  

korktun mu? / MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin