kütüphane

66 8 9
                                    

Sakin ol hyun abi..

-Jisung un gözünden-

hafif uykuya dalmıştım ki Felix'in reels videosunun sesini yanlışlıkla yüksek açması yüzünden uyanmak zorunda kalmıştım. Hizmetlilerin ayak sesleri tavanda yankı yapıyordu. Felix e baktım ki hala telefona bakıyordu.

"ne zaman harekete geçelim?"

telefonun saatine baktı ve bana döndü.

"20 geçiyor hizmetliler 20 dakikaya gitmiş olurlar biraz daha bekliyelim."

kafamla onaylayıp önüme döndüm. Sessizce boşluğa bakıyordum.

 Tek tük adım sesi duyuluyordu. Birkaç dakika sonra tek tük duyulan adım sesleri de kesildi.

 Felix'in ayağa kalkmasıyla bende ayağa kalktım. Koridorun diğer ucuna kütüphaneye yöneldik. Kapının önüne geldiğimizde kilidin hizasına çöktüm ve avuç içimi Lix'e uzattım. Saçının arkasından tel tokayı çıkartıp uzattığım elime koydu. Tokanın ucunu büküp kilide girecek hale getirmeye çalıştım. Anahtar deliğine tokayı soktum. Çevirmeye çalıştığımda boşa çevirdim. Çıkartıp tokanın ucunu ortaya doğru daha büyük büküp tekrar denedim. İşe yaramıştı. Kocaman kütüphane de tek başımızaydık. Lix'le birbirimize bakıp gülümsedik. Ellerimizi birbirine kenetleyip içeri girdik.

"JİS ÇANTALARI ALMAYI UNUTTUK"

"Bişey olmaz sonra alırız."

"Ama ben atıştırmalık depolamıştım çantaya."

"Harbimi lan bende ne tıkıncaz diye düşünüyodum helal bee."

"Ben yukarı çıkıyorum o zaman."

"Bende geliyorum tuvalete gidicem sıfad-ül eşgalime bakmam lazım."

kütüphaneden çıkıp kapıyı arkamızdan sessizce kapatmaya çalıştık ama kapı efendi hiç yardımcı olmadı. Sessiz olalım derken kapı gıcırdayarak kapandı. Merdivenlere yönelip hızlıca yukarı çıktık. Sınıfımızın bulunduğu kata gelince yollarımızı ayırdık. Felix sınıfa ben tuvalete.


devam edecek...


öncelikle yb yi geciktirdiğim için üzgünüm

merak etmeyin ölmedim mlsf.. bu yıl sınav senem yani anca haftasonları yb atabilirim

veee bölüm baya kısa oldu kb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

korktun mu? / MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin