môj úsmev diamanty,
Louis Vuitton chain je zlatý,
ano Zayjack je pretty,
viem že dojdeš na tutti,Matúš
obaja sme sa k sebe priblížili delil nás kúsoček a mohli sme sa pobozkať keby mi nevolal Dominik"kde jste do piči?" "nooo u Jazmíny?" "co děláš do prdele u Jasmíny?!" "nebavilo nás to tam tak sme šli k nej" "Matúš jestli ji do prdele něco udělat nepřej si mě!" "ježiši neječ! čo by som ju mal asi kurva robiť?" "známe svoje lidi Matúš" a tým to zložil
mal si pravdu brácho...
"co chtěl?" spýtala sa Jazmína "ale nič on len jančil aby som ti nič nevykonal" "to je čurák ten Dominik" "súhlasím" "no a čo budeme robiť?" "můžeme se jít někam podívat jestli budeš chtít" "jasne môžeme niekam ísť sa pozrieť"
Jasmína
šli jsme parkem
povídali jsme si o všem možném, bylo to dost zvláštní jako kdyby jsme se znali několik let přitom jsme se znali sotva den."povedz mi nejakú tvoju historku s alkoholom ak si teda niekedy skúšala alkohol" "nooo... bylo to zrovna s bráchou když jsme měli jít s klubu tak jsem nějak zakopla o rovinu jenže tam byl jakoby kopec tak jsem se rovnou skutalela dolů a skončila jsem v nemocnici s velkým otřesem mozku" oba dva jsme vybouhli smíchy "toto som od teba teda nečakal" řekl se smíchem "no vidíš a teď ti něco řekni nějakou vtipnou historku" "no bol som práve so Samom tiež v klube a nejaká capka sa tam začala po mne plaziť ale ja ako som mal veľa v sebe alkohole tak my bolo extrémne zle tak som to na nej hodil a capka sa tam rozplakala a utiekla" podívala jsem se na jeho jestli to myslí vážně a pak jsem vyprskla smíchy "to nemyslíš vážně že ne?" "no myslím chudák capka z toho musí mať traumu ešte teraz ani by som sa nedivil keby sa v tom klube vďaka mňa už neukázala" "no to bych se taky ani nedivila, ty vole u toho bych chtěla být to muselo být strašně crazy" "hej celkom to bolo crazy, pretože capka na nás niekoho poslala ale to sme našťastie už odchádzali, ale videli sme ako nás hľadá nejaký ten securi? asi neviem kto to bol a ani radšej to nechcem vedieť" řekl se smíchem "já se z tebe zblázním" řeknu se smíchem "vieš čo je divné?" "nevím Matúš řekni mi to" "že sa tu spolu bavíme ako keby sme sa poznali roky" "vadí ti to snad?" řeknu šeptem "nie!samozrejme že mi to nevadí a som za to rád ses veľmi zábavné dievča" řekne s úsměvem "tak to děkuji, ty jsi taky velmi zábavní kluk" oplatím mu úsměv "asi by jsme měli jít pomalu protože začíná pršet" řeknu šeptem po příjemném tichu "áno to máš pravdu"
--
došli jsme domů jen tak, tak protože začalo pršet
"mala si pravdu vďaka tebe sme nezmokli" řekne s úsměvem a jde ke mě blíž
zase...
zase jde ke mě blíž...
"Matúš" řeknu mu když si mě přitáhnul k sobě co nejblíž "ano?" "co to děláš?" šeptnu "pš ja viem že sa ti to páči alebo snáď nie?" má pravdu líbí se mi to, a moc
Matúš si mě vezme na sebe a jde semnou na kuchyňskou linku
začne mi dávat polibky na krk.
"Matúš" syknu když mi začne dělat cucáky "jo baby revi moje meno"
stáhne mi pomalu ryfle dolů a jde svojí rukou na moje citlivé místečko
"Matúš" vzdychnu když dosáhnu vrcholu "moje meno ti nejako ide" řekne šeptem a naposledy mě políbí
ČTEŠ
sedím za 𝒚𝒂𝒔𝒎𝒊𝒏𝒐𝒎 (zayo)
Fantasyměla jsem se stěhovat do jiného bytu než jsem protože tady mi to vůbec nevyhovovalo to jsem ale nečekala co se stane.