5

92 5 10
                                    

Jasmína

"bola si úžasná" řekne mi u rtů až se z toho červenám "musím ale už ísť kočko" jít? "kam?" "čakaj ma povinnosti" "jaký?" "koncerty baby" "koncerty jsou přednější než já?" "ale notak baby, nebudu sa kvôli tomuto predsa dohadovať" jo měl jsi pravdu Dominiku... "fajn tak jdi" řekla jsem mu a šla jsem pryč "hej!  kam si myslíš že ideš?  ešte sme to nevyriešili!" "ale já to vyřešila!" "si rovnaká ako Dominik!" "to bude asi tím že jsme sourozenci!" "ja nemám náladu riešiť taký pičoviny!  až budeš normálny tak sa ozvi, nazdar!" bouchnul dveřmi "ty dveře mají kliku debile!"

Matúš

"počkaj takže mi chceš povedať že ste sa pohádali kvôli tomu?" čuduje sa Samuel "jo kvôli tomu, ona asi jednoducho nechápe že ma tá hudba do piči živí" rozčuľujem sa "ale to že si ju raz urobil neznamená že ti bude do toho života kecať, však spolu ani nie ste nie?" "ticho!, Dominik to nesmie vedieť alebo by sme boli obaja pod hlinou" "to si robíš piču, Dominik to nevie?" "nie! a nesmie to kurva vedieť!" "dobre dobre, hlavne pokoj alebo ti praskne cievka" "ty si kokot Samuel" "no jas-" "hej hoši jdete teda nazpivat tu část nebo co?" "hej už ideme"

___

"Jazmíno?" "no?" posmrkne si, do riti ja som nechcel aby plakala "ty si plakala?" "n-ne" "poď sem" ako poviem tak ona urobí "ja som nechcel aby si plakala ale musíš tiež pochopiť to že ma tá hudba živí" hovorím jej v objatí "však já to chápu já jen udělala debilni scénu, omlouvám se Matúš" "nene ja to chápem jo?  občas sa to stane že rupnú nervy ale jednoducho ty to musíš chápať" "však já tě chápu" chvíľku sme sa objímali, ako ma to chýbalo "čo keby sme niečo podnikli hm" "a co by jsi chtěl podniknout?" "napríklad kúpák v tehlách horúčavách sa veľmi nedá nič robiť" "tak jo"



! chtěla bych se omluvit za to že nic nevychází ale můj telefon jaksi nedává tyto vedra takže mi kolabuje a já pak nemůžu psát takže se velice omlouvám !

denny_198😭

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

sedím za 𝒚𝒂𝒔𝒎𝒊𝒏𝒐𝒎 (zayo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat