Merhaba.
Kitabımın ilk bölümü ile karşınızdayım.Bunun için biraz heyecanlıyım , herhangi bir yazım hatasına rastlarsanız lütfen uyarın !
Şimdiden iyi okumalar diliyorum:)
( Bu kitap tamamen hayal ürünüdür. )
***
***" Anne ."
Oraya gitmek istemiyorum.
Sustum.
Her zaman yaptığım gibi yine sustum .
Ben buydum işte.
Annesine karşı gelemeyen , yapmak istediği onca şey varken yapamayan , annesi ne derse onu yapan aptal bir kızdım.Diğerlerinin tabiriyle iki numara.
Ahh , kendimi tanıtmadım .
Ben Sarmaşık BİLGİN .
Ne yazık ki tek ismim Sarmaşık değil.
Bir numara ve iki numara olarak da bilinirim .Bir numara ; asi , hırçın kavgacı iken iki numara ; sakin , sessiz , kimseye karşı gelemeyen biridir.
Nedenini soracak olursanız kişilik bozukluğu olan bir hastayım .Evet doğru duydunuz , kişilik bozukluğu olan bir hastayım.
Yaklaşık beş yıl önce ortaya çıkan hastalığım hakkında herkes bir şeyler 'uydururken 'ben susmayı tercih ediyordum.
Ne diye bilirim ki ?
17 yaşımda yaşadığım o olay beni bu hale getirirken birde bu olayı insanların bilmesi beni mahvederdi .
Kimse yaşadığım olayı bilmese de bir katil olduğumun bilincinde olarak benden kaçarak yaşıyorken onları daha fazla korkutmak istemezdim .Ben katildim .
Kendimi öldürmemek için başkasını öldüren bir katil .
Kimse anlamadı.
Sende mi anlamadın anne ?Yanımda ifadesizce yola bakan kadına bir kez daha baktım .
Anneme.
Yıllar önce belki beni sever umuduyla yaşadığım kadına belki de son kez baktım .
Beş yıl önce , hastalığım ortaya çıktıktan sonra hiç düşünmeden beni bir hastaneye kapatan annem , o hastane de olay çıkardım diye şimdi beni kimsenin bilmediği başka bir hastaneye mahkûm ediyordu .Geçtiğimiz sokağa bir daha baktım.
Düşler sokağı .
İstemsizce güldüm.
Hasta olan insanların kalması için inşa edilen bu sokak anlaşılan benim sonum olacaktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞLER SOKAĞI
Teen FictionSarmaşık Bilgin ; Kişilik bozukluğu tespiti konulan genç bir kadındır. Yatırıldığı hastanede herkes onun hasta olduğu için birini öldürdüğünü düşünse de gerçekler çok başkadır. Sarmaşık bir bedende iki karaktere sahipti. Biri çok sessiz , masum, ut...