Ráno jsem se probudila a Ondra ještě spal šla jsem udělat snídani dělala jsem palačinky pak přišel Ondra " ahoj" pak jsme se nasnídali " bylo to výborný" jsem ráda že ti to chutná pak jsme uklidili nádobí a Ondry volali kluci zeptala jsem se ho co potřebovali "to je překvapení bež se oblíct a půjdeme šla jsem se oblíct vzala jsem si šortky džínový a černý tílko přišla jsem a když mě Ondra viděl řekl moc ti to sluší děkuju pak mi řekl vem si sebou plavky tak jsem si je vzala pajsmek jsme šly sedli jsme do auta a jeli Ondro kam jedeme" to je překvapení " po chvíli zastavil na louce a vystoupili jsme a šly jsme přišli jsme k nijaký lodi byla docela velká šly jsme dovnitř byla nádherná pak Ondra nastartoval tu loď a jeli jsme zastavil u nádhernýho vodopádu a šly jsme sundala jsem si šortky a tílko sedla si na deku a opalovala se Ondra šel do vody pak mě vzal do náručí a vzal mě do vody stříkala jsem po něm vodu a on po mě pustili jsme si písničky pak jsme vylezli a sedla jsem si na deku a Ondra vedle mě dívali jsme se na sebe a pak mě Ondra chytil za ruku dal mi pusu já mu jí oplatila " už od první chvíle co jsem viděl jsem se do tebe zamiloval miluju tě" já tě taky miluju pak jsme se začali líbat potom jsme vzali deku a tašky a šly jsme do lodi s ní jsme odjeli přišly jsme k auto a jeli domů byl večer mi jsme šly spát políbil mě " doubrou noc lásko miluju tě" já tebe taky Ondro zachvili jsem usli.
Doufám že se vám tenhle díl líbil.
Mám psát dál?