Dersi astığım için ceza almıştım. Sinirliydim, dersi asmanın sebebi dersteki salaklardı. Sürekli izliyordular çünkü buna da sinirleniyorum. Sanki bende bir şeyler var gibi bakıyorlardı.Ülkemizdeki 'Kraliyet Ailesi' ülkenin kalbi gibiydi. Üç olğu bir kızı vardı. En büyük oğlu Abel 27 yaşındaydı ve Linda adında biriyle evliydi. İkinci oğlu Alvin benden iki yaş büyüktü yani 24 bekardı. En küçük oğlu Adrian 20 yaşındaydı ve evet evlinydi Sarah adında biriyle. Kızları 16 yaşındaydı Winter'di. Winter dünyalar güzeli bir kızdı. Tahtın yeni veliatı Abel'di.
Okulda bir lakabım vardı 'Sahte sarışın' nedeni ise okulda yeniydim ve okulun popüler kızı benden önce geldiği ve sarışın olduğu içindi. Ben asla kafama takmadım. Neden takıyımki hahaha annem bana 'Leydi' lakabını koyduğundan anlaşılıyordu zarif,güzel ve zeki olmamdan aslında kendimi övmekten nefret ederim ama yazar övnemi istiyor. Of paragraf çok kalın oldu BJLCHLLG.
Kendi hobilerimi sayıyorum. Film izlemek, kitap okumak
,telefon oynamak ve müzik dinlemek. Bazıları fark etmiştir zeki olup test çözmeyi hobi olarak sayamadığımı. Hobi olarak görmem pek. Daha çok rahatlığı severim.Annem 18-19 yaşlarındayken bir prensesin yanında çalıştığı için beni tam anlamıyla prenses olarak yetiştirdi. Neyse kendimi tanıttığıma göre hikayeme geçe biliriz.
Adım Oniria ama ülkenin ismide Oniria olduğu için 'Onir' dedirttiriyordum. Annem neden ülkemizin adını koydu bilmiyordum. Güzel isim ve seviyorum.
Okulda bi ara panoda saraydan iki kişi gelip aramızdan birkaç kız seçiceklerdi nedeni ise saraya bir leydi alıp eğiticeklermiş. Ben katılmadım. Ama ilgimi çekmedi değil yani...
Bir kaç gün sonra...
Kişiler geldiler. Aslında neden bu okul olduğu bilmiyorum, bilmiyordum.
Sınıfları tek tek gezdiler, aralarından Lara, Marry'i aldılar. Sonra en son sınıf olan bizim sınıftayken duruşumu dikleştirdim. Herkes iki cümle söyledi. Bende dahil.Sonra çıkarken "Oniria Kalana" dediklerinde şaşırdım seçiledeğimi hiç tahmin etmiyordum. Yavaş yavaş yürürken yürüyüşümüzü izliyorlardı. Marry'i kaba yürüdüğü için onu gönderdiler. Korkuyordum. Elllerim titriyor,terliyor, düşüncelerimin bataklığına battım.
Lara fark ettiğinde bana suyunu verdi.
Suyu içerken bile kusur arıyorlardı.
Komik bir durumdaydım.Okuldan çıkıp saraya geldiğinizde korkum daha fazlalaştı. Sonra Sarah ve Winter bizi karşıladı. Okuduğumda göre eğitimi Linda'dan alıcakmışız. Linda buna hayatını vermiş denmişti. Bu yüzden eğitimi ondan alıcakmışız.
Kraliçe Carol yanımıza geldi. "Merhabalar güzeller, sizi görmek ne kadar güzel" hafifçe tebessüm ederek sözü bize bıraktı "Asıl sizi görmek güzel efendim." Diyerek kenara çekildi.
Önemli odaları gezdirdikten sonra saray leydisi olmak için olan sınavlardan bahsetti. Çok ihtişamlı olcaktır. Sonra sınav günleri boyunca kalıcağımız odalara kadar bizimle yürüdü. Ardında 'iyi geceler' diyerek uzaklaştı.
Yatağa kendimi atmıştım resmen. Saray ailesinden gibi davrandım. Davranmak çok yorucuydu.
*
Sabah gözlerimi açtığımda kapıdan içeri giren Lara'yı gördüm. Aynı odada kalıyorduk. "Günaydın, öldü gibi uyuyordun" dedi. Büyük ihtimalle yorgunluktandır. Yatak uçunda. Şaşırtıcı gibi kot şort, beyaz crop ve dizime kadar gelen bir gömlek vardı. Sarudaydık fakat herşey zevkimize göreydi. "Günaydın, kıyafetler zevkimize göre ayarlanmış." Şaşırtıcıydı çünkü saraydakiler kim olurs olsun elbise veya takım elbise giyerdi.
Bir hizmetli geldi ve "Linda hanım sizleri bahçede bekliyor."
Diyip çıktı. Lara hafifçe bir makyaj yaptı ve çıktı. Bende giyinip makyajımı yaptıktan sonra çıktım. Merdivenlerden inerken herkese günaydın diyordum.Bahçede Lara ile Linda karşı karşıya duyuyordu. "Geç kaldığım için özür dilerim efendim." Diyerek Lara'nın yanına geçtim.
BÖLÜM SONU...
sizce nasıldı?
İlk bölümü kısa kesmek istedim.
Diğer bölümleri uzatmak istiyorum. Gelecek bölümlerle ilgili 2 sorum var• 2 Leydimi yoksa tek Leydimi olucak.
•Kızlar iyi anlaşabilecekmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Savaş : Saray Leydisi
ChickLitNormal bir kolejde okuyan kız bir seçimlere girip birinci oluyor. Bu seçimler ise Saray Leydisi seçimleri