Episode 1

232 3 0
                                    

"ကျွန်မဘယ်ကိုရောက်နေတာလဲ"

"အောအော မိန်းကလေးနိုးပြီလား"

"အဖွားကဘယ်သူလဲဟင်"

"ဘယ်လိုဘယ်လိုမိန်းကလေးငါ့ကိုဧကနအဖွားလို့ခေါ်လိုက်တာလား"

"ရှင်!!"

"ကဲထားပါတော့ ပေါင်းသင်းဆက်ဆံရေး‌မ‌‌ေကာင်းတဲ့သူကအဲ့လိုပါပဲ ဒါက ပန်ဒိုရာကုမ္ပဏီပါ ‌အို့‌မို့မေ့တော့မလို့ခဏလေးနော်မိန်းကလေးငါကတ်စက်လေးပျက်သွားလို့ငါပြင်တဲ့‌
တုံကင်‌ယူဖို့အကြောင်းကြားလိုက်အုံးမယ် မင်းခဏလေးနေအုံးနော်မင်းကိုပြောစရာရှိ‌သေးတယ်တယ်"

"ပတ္တမြားသခင်မကျုပ်လာပါပြီ"

"ကောင်းတယ်ခိုဂို မင်းကိုငါဖုန်းဆက်တော့မလို့အခု‌ရောက်လာတော့အမကြီးရဲ့ကတ်စက်‌ေလးသေချာစစ်ဆေးပေးပါ နော် ခိုဂို"

"စိတ်ချပါဗျ"

"ပြင်လိုက်တော့ "

"နေပါအုံးရှင့် ကျွန်မကဆရာဝန်ပါရှင့်ကျွန်မဒါကဘာမှန်းမသိပေမယ့်ကျွန်မဒီမှာဘာလိုလုပ်ရှိနေရတာလဲ ပြီးတော့ဘယ်လိုရောက်လာတာလဲကျွန်မ တိုက်ပွဲထဲမှာလူနာသွားကောက်နေရင်း...."

"အိုးမိန်းကလေးရယ် ဒီနေရာကပန်ဒိုရာတမန်လွန်ပို့‌ဆောင်ရေးကုမ္ပဏီပါ ဒါကလာချင်တိုင်းလာလို့မရဘဲ သေမှလာလို့ရတဲ့နေရာပါမိန်းကလေးမင်းအခု သက်တမ်းပြီးဆုံးသွားပါပြီ"

"ရှင်!!"

"မင်းခန္ဓာကိုယ်ကမင်းနဲ့မသတ်ဆိုင်တော့ဘူးမင်းကဒီခန္ဓာကိုယ်ရဲ့ဝတ်ကြွေးတွေကိုဆပ်စရာမလိုတော့ပါဘူး"

"ကျွန်မကသေသွားပြီလား"

"အောသေတာတော့သေတာပါပဲဒါပေမယ့်ငါတို့ရဲ့သက်ဆိုင်တဲ့အဖွဲ့ဆည်းတစ်ခုကမင်းဆီမှာအမှားနည်းနည်းလုပ်ထားမိတယ် အဲ့ဒါ.."

ပတ္တမြားသခင်မကသူမကိုပြုံးစိစိနဲ့အားနာသလိုမျင်နှာနဲ့ပြောဖို့လုပ်လိုက်သည်

"အချိန်မစေ့သေးပဲလာခေါ်မိခဲ့တာ"

"💥"

" ဒါပေမယ့်မင်းကအချိန်စေ့တော့မလိုပါပဲစေ့သွားတယ်လို့ပဲသတ်မှတ်လိုက်ပါနော်မိန်းကလေး"

"ကျွန်မကသက်တမ်း‌မစေ့သေးဘဲနဲ့ဘာလို့သေရမှာလဲဘယ်နာရီလိုလို့လဲဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ်အဲ့လိုလုပ်လို့မရဘူးလေ အလုပ်ကိုဘယ်လိုလုပ်နေတာလဲရှင်တို့!"

"၂၅နှစ်ထဲပါမိန်းကလေးရယ်"

"ရှင်!!!!!!၂၅နှစ် ပြောတော့အချိန်စေ့တော့မယ်ဆို၂၅နှစ်ကအချိန်စေ့‌ေတာ့မယ်တဲ့လား ဒီမှာ၂၅နှစ် ၂၅မိနစ်မဟုတ်ဘူး"

"‌တိုးတိုး‌ပြောပါမိန်းကလေးရယ်ငါတို့ဘက်ကအရမ်းမှားသွားမှန်းသိပါတယ်မင်းအတွက်ငါတို့တစ်ခုခုလုပ်ပေးမှာပါ"

"မလုပ်ပေးပါနဲ့မလိုဘူးကျွန်မအသက်ဆက်ရှင်ချင်တယ်လုပ်ပေးလုပ်ပေး!!"

သေမင်းတမန်ဆရာဝန်Where stories live. Discover now