Episode 2

32 3 0
                                    

      "ငါဒီနေ့ပင်ပန်းလာတယ်မသေချင်ရင်ဘယ်ကောင်မှအခန်းထဲမဝင်လာကြနဲ့"

အားလုံးသည်သူ့အားရှိန်ကာထွက်ပြေးသွားကြသည်အခုသူမတွေးနေသည်မှာ

      "ဘယ်လူလဲမသိဘူးယောကျာ်းဖြစ်ပြီးမောက်မာလိုက်တာ"

      "နေအုံး!!"

      "ရှင်‌ခေါင်းဆောင်"

      "မင်းမဟုတ်ဘူး  ဟိုတစ်ယောက်ငါဆီလာခဲ့အုံး"

      "ကျွန်မလား"

ဆိုဂျီကိုယ့်ကိုယ်ကိုလက်ညိုးထိုးရင်းမေးလိုက်သည်

      "အင်း ...မင်းသက်တမ်းကိုမစေ့သေးဘဲငါကနုတ်လိုက်လို့ငါ့ကိုကျေနပ်မယ်မထင်ဘူးငါကအကြွေးကိုပြန်ယူတတ်တဲ့သူမို့လို့ ပြောပြတာမင်းဘယ်လိုလဲမှတ်မိလားငါ့ကို"

      "ရှင်ကို.....ဘာလို့မှတ်မိရမှာလားကျွန်မကလူတိုင်းနဲ့ဆက်ဆံပြောဆိုနေရတာမမှတ်မိဘူးပြီးတော့ရှင်ဆီကဘာမှမချေးထားပါဘူးရှင်တမင်သက်သက်ကျွန်မအသက်ကိုနုတ်လိုက်တာ"

      "မင်းဆီမှာစိတ်ဝင်စားစရာ‌ေတွရှိလို့ငါကမင်းအသက်ကိုပျော်ပျော်ပါးပါးနုတ်လိုက်တယ်ထင်လို့လား ဟမ် လွန်ခဲ့တဲ့၁၃နှစ်ကကောင်မလေးတစ်ယောက် သူ့ရဲ့သူငယ်ချင်းတွေရဲ့အနိုင်ကျင့်တာကိုခံနေရတာသေမလိုပဲငါ့ကိုကယ်ဖို့တောင်းဆိုနေတယ်မင်းမှတ်မိ‌ေသးလား"

........................

      "ယား!!သေချင်နေတာမလားနင့်ကိုငါenglishစာကိုကောင်းကောင်းမဖြေဖို့ပြောထားတာမလားပြောစကားနားမထောင်ဘူးပဲနင့်နားကငါပြောတာကိုနားထောင်ဖို့မလိုဘူးထင်တယ်ငါနင့်နားရွက်ကိုဖြတ်‌ပစ်မယ်"

      "ဂျီနာမလုပ်ပါနဲ့ငါတောင်းပန်ပါတယ်နောက်မလုပ်တော့ပါဘူး"

      "ယား  နောက်မလုပ်တော့ဘူးဆိုတာကိုမယုံနိုင်တော့ဘူးသောက်ကောင်မနင့်ဆံပင်ကိုအရင်ရိတ်မယ်ပြီးရင်နင့်နားကိုကုလို့မရအောင်လုပ်ပေးမယ်"
      "ဟဲ့သူနားရွက်တော့မလုပ်ပါနဲ့ငါတို့ခိုင်းရင်အဲ့ကောင်မ မကြားဘဲနေအုံးမယ်သူ့စာအုပ်တွေမီးရှုိ့ပစ်ရင်‌ေရာဘယ်လိုလဲပိုပျော်စရာကောင်းတယ်မလား"
      "ရာရာတော်လိုက်တာငါတို့အဲ့လိုလုပ်ကြမလား"
      "မလုပ်ပါနဲ့ မလုပ်ပါနဲ့ငါတောင်းပန်ပါတယ်နောက်မလုပ်‌တော့ပါဘူးတောင်းပန်ပါတယ်ဂျီနာနောက်နင်ပြောတာနားထောင်ပါ့မယ်"
      "နည်းနည်း‌ေလာက်သမရအောင်"
      "ရော့ငါပြောတာနားမထောင်အုံး သေနာမ နင်ကိုနင်အထင်ကြီးနေတာမလားအရုံးသမားမကများဆရာဝန်ဖြစ်ချင်သေးတယ်နင့်စာအုပ်‌‌ေတွပါကြည့်ပါအံုးငါမီးရို့နေတာမြင်လားပြာဖြစ်တော့မယ်"
      ☁️ မလုပ်ပါနဲ့နာတယ် အား နာတယ် အားလုံးပဲဘယ်သူမှမရှိဘူးလားငါ့နားမှာဘယ်သူမှမရှိကြဘူးလားကယ်ပေးပါအုံး☁️
       "ဟဲ့ကောင်မငါပြောတာကြားလားရာရာသူသေသွားအံုးမယ်ပြန်ရအောင်"
       "အား တကယ်ပဲထပ်ရိုက်ချင်သေးတာကို"
ထို့နောက်သူမရဲ့ဒဏ်ရာများကြောင့်ကြမ်းပြင်လေးမှာဝပ်နေချိန်မှာပဲလူတစ်ယောက်ဝင်လာခဲ့တယ်"
      "သနားစရာကောင်းလိုက်တဲ့မိန်းကလေးမင်းကိုငါခေါ်သွားချင်လိုက်တာ "
      "ကယ်ပေးပါ"
      "ဘာကယ်ဖို့ပြောတာလား ငါ့ကိုမြင်နေရတာလား မင်းကထူးဆန်းတယ် ဧကနသေတော့မှာလား မဟုတ်ပါဘူးမင်းမှာများစွာတဲ့သက်တမ်း‌ေတွရှိ‌ေသးတယ် ငါ့ဧည့်သည်တော့မဟုတ်ဘူးပဲ မင်းကဘာလဲ"

      "ကယ်ပေးပါဦးလေးကြီး"

      "ငါက‌ငါ့အတွက်အကြိုးမရှိရင်ဘာမှမလုပ်ပါဘူး ငါလိုချင်တာကိုပေးနိုင်ရင်ကူညီပေးမယ်"

      "ပေးပါ့မယ်ရှင့်‌ေကျးဇူးပြုပြီးကယ်ပေးပါ "

      "ကယ်ပေးရမှာပေါ့မင်းနဲ့တွေ့ရတာဝမ်းသာလိုက်တာမင်းအသက်ရဲ့တစ်ဝက်ကိုငါယူလိုက်မှာမို့လို့သဘောတူမယ်ထင်ပါတယ်ဒီလိုဘဝမှာနေရတာငြီးငွေ့နေမှာပဲ ကျန်ရှိနေတဲ့ဘဝမှာကောင်း‌ကောင်းအသက်ရှင်ပါကလေးမ"

အဲ့လိုမျိုး‌ေလးသူတို့နှစ်‌ေယာက်စ‌ေတွ့ချိန်မှာလေးမှာအေးချမ်းသာယာတဲ့သီချင်းတစ်ပုဒ်လေးနဲ့

       "ဧကနရှင်အဲ့တုန်းကလူ"

       "မှတ်မိသားပဲအခုငါ‌ေပြာတာကိုမင်းသိမှာပါမင်းသက်တမ်းကငါ့ကိုအကြွေးဆပ်လိုက်ရလို့ကုန်သွားတယ်ဆိုတာကို ပတ္တမြားသခင်မကို  စောတကသွားတတ်မနေနဲ့ပြီးတော့ငါတို့နှစ်ယောက်တည်းတွေ့ဘူးတယ်ဆိုတိုင်းငါ့ကိုမလေးမစားဆက်ဆံရင်လူပြန်ဝင်စားရမယ်မထင်နဲ့ကြားလားအခုကစပြီးငါနဲ့မင်းကစီနီယာနဲ့ဂျူ‌နီယာပဲ မင်းနဲ့ကိစ္စပြီးပြီသွားတော့"

       ဘာမှနားမလည်တော့ဘဲအူ‌ကြောင်ကြောင်စတိုင်ဖြင့်ခေါင်းကုတ်ကာထွက်လာလေသည်
......
      "ဘာလဲဟ ဘာလို့ဒီမှာတောင်အနိုင်ကျင့်ချင်ကြတာလဲလူဆိုတဲ့အမျိုးကကောင်းကိုမကောင်းဘူးဘာတွေပြောမှန်းမသိဘူးသူအာဏာကိုဘဲပြရမှနိးသိတယ်ငါအဲ့မှာသူကိုတွေ့ခဲ့တာကိုကမှားတာဆရာဝန်ဆိုတာကိုအိပ်လိုက်စားလိုက်လုပ်တိုင်းဖြစ်မယ်ထင်နေလားမသိဘူးလွယ်လွယ်ကူကူနဲ့ငါ့အသက်ကိုနုတ်ပစ်ရက်တယ်တကယ်စိတ်မကောင်းလိုက်တာ"😭

       "ဒီး!!ဒီး!!ဒီး!!"

       "ခေါင်းဆောင်"

       "သွားမယ်ခေါ်ရတဲ့လူများတယ်"

       "ဟုတ်ကဲ့ပါ‌ေခါင်း‌ေဆာင် "

       "လိုက်မခဲ့ဘဲဘာလုပ်နေတာလဲ"

       "အောမင်းမလိုက်နဲ့ဟဲ့အသစ်မင်းလိုက်ခဲ့"

       "သူ့ကိုခေါ်သွားမှာလားရှင့်"

       "အင်း"

       "သွားတော့လေလိုက်သွား"

       "ဘာလို့နှစ်ယောက်တည်း"

       "သွားပါဆိုပြန်မမေးနဲ့အကြောင်းရှိလိုပေါ့"
     
.........

     

သေမင်းတမန်ဆရာဝန်Where stories live. Discover now