Chanmin!

371 42 29
                                    

(şimdi şöyle ki bir askimiz yorumda kimin konuştuğu hakkında karışıklık olduğunu söylemiş o yüzden sonunda örn chan dediyse chan falan yazcam genelde diyalogda adı gecinde kimin cevap verdiğini belirtmiyordum🤍)

"Hay anasını satayım ya Allah Allah" dedi Chan.

Seungmin yavaşça kafasını çevirdi ve iki saattir matematik sorusu ile uğraşan sevgilisine baktı ve güldü.

"Noldu?" diye sordu Seungmin ama hala gülüyordu.

"Bebeğim şu soruya bir bakar mısın?" diye sordu ve o "yardım et" bakışlarını gönderdi.

"Tamam bakayım" dedi ve sevgilisinin yanına geldi Seungmin.

"Hmmm, basitmiş. Bak şimdi ilk şu kısmı bir topluyoruz. Sonra bundan, bu topladığımızı çıkarıcaz. İlk aşama bitti. Şimdi diğer bölüme gelelim. Bunun alanından diğerini çıkarıcaz ve sonuç!" dedi ve soru bittiğinde zafer bakışları attı.

"Sen matematik sorusu çözmek için dünyaya gelmişsin" dedi Chan. Sevgilisinin bu zekasına hayran kalmamak elde değildi.

"Hayır, beni öpmen için dünyaya geldim." dedi ve yanağını uzattı Seungmin.
"Hayır bu olmaz" dedi ve Seungminin yanağını döndürüp onu öptü.

Seungmin bu anı harakete şok olmuştu. Uzun sürmemişti.

"İşte böyle" dedi Chan.
"Bu da olur" diye yanıtladı Seungmin. "Bu daha da güzel"

Chan, bu yanıta gülmeden edemedi ve sarıldı.

"Seni seviyorum"
"Bende seni çok ama çok seviyorum"

Chan kafasını kaldırdı ve Seungmine baktı.

"Seungmin"
"Efendim?"
"İki tane bilet almıştım, müsaitsen sinemaya gidelim mi?"
"Seninle olduğum her yere giderim" diyerek Chan'a sarıldı Seungmin.

İkili kütüphane çıkışı sinemaya gitmek için metroya gitmişti.
"Sen otur" dedi boş yeri gösteren Chan.
"Hayır sen geç" dedi Seungmin.
"Şapşal" dedi ve cam ile arasına aldı Seungmin'i.
"Oturmadığın için cezanı çekeceksin küçük" dedi ve sırıttı Chan.
"Ama bu ödül" dedi ve güldü Seungmin.

Yaklaşık yarım saat içinde sinema salonuna gelmişlerdi ve koltuklarını seçmişlerdi.

"Mısır alacak mıyız?" diye sordu Seungmin. Seungmin sinemada mısır yemeye bayılırdı.

"Tabii ki alacağız sen bekle ben geliyorum" dedi ve mısır almaya gitti Chan.

Chan gidince Seungmin yavaşça koltuğa oturdu. Kafası çok karışıktı, hayır öyle kötü şeyler ile değil. Chan yüzünden di. Chan yüzünden endişeleniyordu, onu o kadar çok seviyordu ki hep onu özlüyordu. Chan bu aralar pek uyuyamıyordu, Seungmin ise bazen yatıya kalıp onu uyutuyordu.

Seungmin telefonu çıkardı ve Chan'ın Instagramında gezmeye başladı.

"Küçüğüm, mısır almaya gittim beni şimdiden özlemişsin" dedi ve elindeki mısırı Seungmine uzattı Chan.
"Evet özledim" dedi ve sarıldı Seungmin.

Chan ise Seungminin bu hallerine güldü ve karşılık verdi.

Yaklaşık 5 dakika sonra Film başlamıştı.

"Ne kadar güçlüsün?" diye sordu Seungmin.
"Kendimi övmek gibi olmasın ama, çok" diye yanıt verdi Chan.
"O zaman sinema bitene kadar kolunu çalacağım, yatacağım"dedi ve Chan'ın kolunu alarak kendi omzuna koydu.
"Küçüğüm bunun için sormana bile gerek yoktu" dedi ve filmi izlemeye devam etti Chan.

Film, çok duygusal ilerliyordu. Seungmin buna karşılık kendini ağlamamak için zor tutuyordu.

Ama dayanamadı.

Chan durumu fark edip sevgilisine baktı, zaten hemen hemen filmin sonuna gelmişlerdi.

"Meleğim,ağlama."
"Bak ben de senin için böyle endişeleniyorum." dedi ve daha da ağlamaya başladı Seungmin.
"Sen, sen fazla iyisin bu dünya için. Asıl ben endişeleniyorum" dedi ve sevgilisine sarıldı Chan.

Sinemadan çıkmışlardı, eve gitmek için yürüyorlardı.

"Chan, ailen ne zaman gelecek?"
"Bilmiyorum." diye yanıtladı Chan.

Kapıyı açtılar ve eve girdiler.
"Chan, direkt uyusak olur mu?"
"Olur tabii ki."

İkili Seungminin dediği gibi uyudular.

Sadece Seungmin uyudu.

Chan ise küçüğünü, gece boyunca izledi.




Ulan o kadar çok daldım ki cümlenin sonuna "dedi Chan." yazcam güzelsin yazdım iki saat haykırdım ĞWKAFWKWFKWFWKWGİSGAJWVJWVSJDVDJ

o değilde bu bölüm çok güzel oldu anam yumus yumus oldum

Bu ikinci kiss yazışım...

Ulen instagramdan takip edin he

Instagram: wintoaa

Görüşelim:)🤍💞

Şey ben kimim?/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin