Nereye?

26 4 0
                                    

Minho

Han benim için çok özeldi ailem japonya'ya gittiğinden beri bana ailemden daha çok sevgi gösterdi belki onun için ben özel değildim ama o benim ailem di ta ki ortaokulun sonuna kadar

Yere eğilip dizlerini elleri arasına alıp konuşmaya başladı

-Minho biliyorsun ki lgs'ye az kaldı sana bunu söylemek istemezdim ama b-ben lgs'den sonra gidiyorum m-minho (han)

-Ne nereye? (Minho)

- Seul'a gidicez babamın işi orada...

Yerdeki toprağı sopayla eşelerken "bak minho senin yerin benim için özel ama bir zaman ayrılacağımızı biliyordum fakat bunun bu kadar yakın olduğunu bilmiyodum ama şunu bil senin yerin her zaman bende ayrı olacak minho "

Ona inanmıyordum ve inanmayacaktim ve biraz duraksayıp bekledim.

Cevap veremeden han'ın babasının arabası geldi han ayağa kalktı ve tam ilerlicekken ağladığımı gördü ve sanki konuşsam ağlıcakmış gibi bakıyordu ona "ama tekrar ailemi kaybedemem han bunun ne kadar zor olduğunu bilmiyorsun" hıçkırıklarım gittikçe artarken bana doğru eğilip sarıldı han da gözlerinden yaşları serbest bıraktı sonra babasının seslendigini duyduk göz yaşlarımızı silip koşarak arabaya gittik.

Yol boyunca sessizlik hüküm sürdü sessizliği bozan han oldu ağlamaklı sesi ile "Baba minho nerede kalacak" babası
dudaklarını birbirine bastırıp "babaannende kalabilir zaten babaannen minhoyu seviyor minhoya sıkıntı olmazsa onda kalabilir ve minho senin için ne kadar üzücü olduğunun farkındayım isim kalıcı değil ne kadar süreceğini bilmiyorum o sebepten size kesin bilgi veremem çocuklar yani ne zaman döneriz bilemiyorum"

Geldiğimizde sadece ağlamak istiyordum ikinci kez ailemi kaybediyor gibiydim han'ı ve ailesini cocuklukten beri tanıyordum yani taniyorduk ailem han'ın ailesini çok sever beni 6 yaşımda bıraktılar zaten onu zar zor atlatırken birde üstüne onlarda gidiyordu.

Belki kaderim'di belki böyle olması gerekiyordu.

Son günlerde zaman gereğinden hızlı geçti han bana her baktığında sanki bir daha bakamicakmış gibi bakiyordu.

Lgs geldi çattı ve gayet iyi notlar aldık.iyi not alsam bile mutlu olamıyordum keşke hiç olmasaydık diyordum ama kaçış yoktu.

***

İlk fic'im inşallah beğenirsiniz ilk olduğu için belki yanlışlarım olabilir o sebepten kusura bakmayın.

Aşkın gözü kördür | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin