Çok yakışıklı biriyle

26 2 0
                                    

( Smut var eğer rahatsız olucaklar diğer bölüme geçsin)

Kafamı çevirip baktığımda bu kişinin Chris olduğunu gördüm.

"Ne oldu"

"Böldüm mü?"

"Evet böldün çık"

Minho beni ilk defa bu kadar sert görmüştü ona döndüğümde sırıtıyordu arkasından seungmin geldi ciddi misiniz noluyo ya

"Jisung bize evlendiğini neden söylemedin"

Elimdeki yüzüğü görmüş olmalıydı minho şaşırır gibi yaptı.

"Kimle evlendin jisung"

"Çok yakışıklı biriyle, çıkın şimdi hadi"

"Ama-"

Seung kapıyı direk kapadı ve chrisin söyleyeceği şey yarıda kaldı.

"Demek çok yakışıklı biriyle ha"

Minho mırıldanarak dediği şeyi duymadığımı sanmıştı

Boynundan öptüm ve kulağına doğru çıktım

"Evet çok yakışıklı biriyle"

Dudağına doğru geldiğimde sürtünmeye başlamıştım arasıra dudaklarınızın arasından küçük iniltiler çıkıyordu.

Sürtünmemize engel olduğu için minho altimdaki çıkardı kendi altındakini de çıkardı ben kendimi bastırarak sürtünüyordum.

Minhonun inleyen yüzünü görünce bende inliyordum. Üstümdekini çıkardı ve göğsüme yöneldi öpüyordu ısırıyordu ve emiyordu ikisine de yaptıktan sonra ona kendimi iyice bastırıp hızlı bı şekilde ileri geri şekilde sürtündüm.

"Ahhh ha-han..ji"

Boynunu emerken iyice kendimi bastırıyordum. İkimizin üstünde sadece boxer vardı. Minhonun çıkarmak istediği belliydi ama engelliyordum.

Kucağından kalkıp çıkardım kendiminkini de çıkardım. Beni kucağına aldı ve duvara yasladı. Derin bı şekilde öpüşüyorduk dudakların için deliriyorum minho.

İçimi hazırlamadan girmişti ilk defa bu kadar sabırsızdı ellerim boynundaki sıkılığını kaybediyordu çok hızlı bı şekilde gelgit yapıyordu. Bu zevkin bı acısı olacaktı ama değerdi.

Beni duvardan aldı. Hala içimdeydi. Odanın ortasındaki boy aynısının olduğu yere geldik. Kendime bakmamı sağlıyordu. Kulağıma doğru

"Ji içine boşalabilir miyim?"

Kıkırdadım "Sorman bile hata"

Güldü kafamı boynuna aynaya bakıcak şekilde koydum.

"Şu vücudun güzelliğine bak ji"

"O vücut artık senin ama"

"Öyle dersen dayanamam"

"Kendini tutmanı mi söyledim"

İçime hızlı bı şekilde girip çıkıyordu ellerim boynunu sıkıca sardım ve beni tek eli ile tutmaya başladı diğer eli ile benim penisimi çekiştiriyordu.

"Sen...i sevi-seviyorum min...ho"

"Bende seni seviyorum"

Demesi ile içime boşalması bir olmuştu. Attığım çığlığı yan binadaki biri bile duyabilirdi. Ellerim ile ağzımı kapadım. Yanaklarim yanıyordu minho ise kıkırdıyordu.

Aşkın gözü kördür | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin