Telefonu bırakıp hazırlanmaya başlamamıştım , dersin başlamasına bir saat vardı 10 dk da hazılanırım sonra da giderim işte be ne uzatıyorum,
Okul kurallarına çok takılmayan bir insandım bu yüzden okul forması giyimezdim,zaten son senem diye kimse de bi bok demezdi demeki neymiş formayı siktir editomuşuz.Altıma siyah bir eşortman üstüme siyah bol sweatshirt giyidim.Annemin yanına gittim annemle aram çok iyi olduğu söylenemzedi nedenini birazdan anlarsınız.
"Anne ben çıkıyorum."
"Nereye gidiyosun sen? "
"Okula Anne nereye olacak ?"
"Hazal izin vermiyorum,oku ama asker olamazsın SEN KIZSIN KIZ GİBİ DAVRAN ARTIK BIKTIM SENİN BU HUYUNDAN."Sabır dilerce nefes aldım
"Aynen Anne aynen,hadi ben gidiyorum."
"Akşam yine konuşacağız."
"Ihı konuşuruz."
İşte bu yüzden aramız iyi değil kadınlar istediği mesleği yapabilir.Okula gelene kadar kulaklığımdan şarkı dinlemiştim şimdi içeriye giriyordum yine her zamanki gibi bahçeye girince çoğu kişinin gözü bana döndü çoğu kız bana bakıp arkadaşlarıyla dedikodumu yapıyordu peki benim sikimde mi ? Tabiki hayır.
Bir çocuk yanıma geldi adı ne la bunun."Selam Hazal hanım nasılsınız "boş boş yüzüne bakıp yoluma devam ettim.
"Hazal benim senin yardımına ihtiyacım var"durdum ne kadar dışarıdan sert görünsem de yardım istediklerinde kıyamıyorum.
"Söyle."
"Bizim çocuklarla iddiaya girdik eğer seni öpmezsem çok kötü şeyler yapacaklar."dedi tabi ben I am şok .
"Gel."dedim çocuk yaklaştı arkadaşları video çekiyordu çoğu kişi bize dönmüştü ama ben naptım tabikide çocuğa kafa attım.
"LAN NAPIYOSUN KIZIM YA"
"BAĞIRMA LAN BANA PUŞT GELMİŞ İDDİAYA GİRDİK DİYO AMINA KODUMUN YARRAK KAFALISI!" tam Birtane daha geçiricektim ki biri beni kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkoyummm
HumorUzun zamandır hoşlandığı kıza yazma cesaretinde bulunamayan bir çocuk Ve kimseye güvenmeyen bir kız. Sizce ikisinin ilişkisi nasıl olabilir