İsim bulamıom dinlediğim sarkılara gore baslık koyup sahne yazıom
——·——·——·——·——
Jungwon
Kulaklığımı takmış Jayle buluşma yerimize doğru yürürken aniden biri kolunu omzuma atınca irkilmiş ve arkamı dönüp bakmıştım. Karşımda kesinlikle 32 diş sırıtan Jay görmeyi beklemiyordum tabiki.
Kulaklığımı çıkardıp "Ne dinliyorsun?" diye sormuştu. "Evlenmeliyiz" dediğimde gözlerini kocaman açmıştı. Dediğim şeyi idrak edince "Yani şarkının adı" demiştim telaşla oda "Evet bende öyle düşünmüştüm" diyerek beni onaylamıştı.
Bu saçma konuşma sonunda bitince sessizce yürümeye devam etmiştik. Ama sebepsiz yere kalbim çok hızlı çarpıyordu. Bunun nedeni yanımdaki Jay ve omzumdaki kolu mu yoksa az önce yaptığımız utanç verici konuşma mı bilememiştim.
Ben düşüncelerimle boğuşurken kafeye gelmiştik bile. Oldukça güzel bir kafe seçmişti Jay. Tam deniz kenarındaydı. Denize bakan bir masaya oturduğumuz da garson hemen gelip önümüze menüleri bırakıp geri gitmişti.
Kahvaltı yaptığım için direk tatlı kısmına geçmiştim. Vişneli kek olduğunu gördüğüm an zaten kararımı vermiştim bu yüzden Jay'e bakmaya başlamıştım.
Kahvaltı yapmamış olacak ki çatık kaşlarla yemek kısmını inceliyordu. Karar veremeyince uflamış ve bana bakmıştı. Gözlerimiz buluşunca gülümseyip "Kararını verdin mi?" diye sormuştu. Bende kafamı sallayıp "Vişneli kek alacağım" diyince o da "O zaman bende çikolatalı alayım." demiş ve garsonu çağırmıştı.
Siparişleri verdikten sonra "Ee ne konuşalım" demişti. Çok mantıklı bi soruydu çünkğ biz buraya birbirimizi tanımaya gelmiştik. "Umm...Nelerden hoşlandığımız gibi şeyler olabilir." dediğimde kafasıyla beni onaylamış ve sandalyede geriye yaslanıp kollarını birbirine bağlamıştı.
"Tamam sen başla o zaman" diyince ona bakmıştım. Bu pozisyonda oldukça belirgin olan kaslarına gözüm kaymıştı ama hemen kendimi toparlamayı başarmıştım.
"Hmm...Arkadaşlarımdan başlayayım o zaman. Biliyorsundur belki ama yakın olduğum üç kişi var Heesung hyung, Sunghoon ve Sunoo."
"Sunoo şu okulun yaptığı sistemde Niki'yle eşleşen çocuk mu?"
"Evet o. Onlardan çok bahsetmeye gerek yok. Sonraaa...hah! Mesela en sevdiğim meyveler kesinlikle yaz meyveleridir. Ayrıca yaza bayılırım. Sonra övünmek gibi olmasın ama sözelim çok iyidir."
"Biliyorum biliyorum"
"Ayrıca kedileri çok severim ama gerçekten çok severim. Hayal edemiyeceğin kadar ama sorun şu ki kedilere alerjim var." Bunu söylememle Jay'in gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.
"Kendine alerjin mi var yani."
"Ne? Benim kedilere alerjim var"
"Tamam işte sende bi kedisin hatta o kadar kedisinki acaba sen aslında kedisinde büyüyle insana felan mı dönüştün."
Ettiği iltifatla biraz kızarmış ve sevinmiştim. Bunu nerdeyse herkes diyordu ama Jay söyleyince nedense daha farklı hissettirmişti.