Jay bize para gönder
Jay
Jake nerdeysen gel şu eve hemen
KonuşucazNiki
HYUNG SEN SALAK MISIN
COCUK KONUSMAMAK İCİN PENCEREDEN ATLADI
SENCE GELİR MİJay
BANA BAK BEBE
ZATEN SİNİRLİYİM
O PENCEREYI HEM SANA HEM JAKE SOKARIMSOKCEN O OENCEREYİ
YADA ZİNCİRLİCEM KAXAMASIN
HEM SEN ARION MU JAKEİNiki
Hyung cok kırıcısın 😔👍
TABİ ARIOM MK YAZMA GRUBADA ARA
HADE SİKTİR GIT
ORSPU
(prdn😔)——·——·——·——·——·——
Jay
Derin bir nefes alıp telefonumu cebime koymuştum. Nerdeydi bu çocuk. Kapıyı kırdığımda gördüğüm manzara pencereden atlayan Jake olmuştu. Sonra zaten bir daha gören olmamıştı onu.
Düşüncelere dalmış yürürken birine çarpmıştım. Ama nasıl çarpmışsam çocuk yapışmış yere mk.
"Ben çok özür dilerim dikkat etmedim iyi misin?"
Konuşmamla birlikte yerdeki çocuk aniden kafasını kaldırmıştı.
Karşımda gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana bakan Jungwon'u kesinlikle beklemiyordum.
Jungwon'u gördüğüm an elim ayağım birbirine dolaşmış, ne yapacağımı bilememiştim. Jungwon tam ayağa kalkarken dengesini kaybedip düşmek üzereyken refleksle bir elim beline diğer elim kafasının arkasına gitmişti.
"Dikkat et kedi "
Jungwon'un gözleri iyice açılmış ve yanakları hafif kızarmıştı. Bu duruma kıkırdamış ve Jungwon'u bırakmıştım.
Bu durumda bile kendisini gülümsetebiliyordu.
Aklıma gelen şeyle Jake'in hala kayıp olduğunu hatırlamıştım. Yüzüm düşmüş olcak ki Jungwon'un yüzünde endişeli bir ifade belirmişti.
"Noldu iyi misin?"
"Aslında...Jake kayboldu."
"NE! NASIL KAYBOLDU?"
"Ya biz önemli bişi konuşcaktık sonra kapıyı açmadı bende kapıyı kırınca-"
"KAPIYI NİYE KIRDIN?!"
"YA DEDİM YA ACMADI DİYE"
"YA NE BAĞIRIYORSUN BANA"
"Tamam özür dilerim."
"Ee sonra?"
"Sonrası o da pencereden kaçmış."
"YUH AMINA."
Jungwon gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana bir süre baktıktan sonra kaşlarını çatmış ve beni onaylamaz bir şekilde kafasını iki yana sallayıp telefonunu çıkarmıştı. Bir kaç dakika sonra telefonunu geri cebine koyup bana dönmüştü.