🎏

19 4 5
                                    

*Hop gencler selam. Hikayede Atsumu japon edebiyatı son sınıf ama profesyonel voleybolcu olacak. Kiyoomi ise MSBY'ye girdi bile. *

'' Kuroo çabuk ol! Atsumu kombinini atti nasilim diye. ''

'' Daha Bok-kun gelmedi ne yapacağız? Balonlar ondaydı! ''

'' Tamam, diğer şeyleri hazırlayalım. Iyi ki doğdun yazısını şuraya asabiliriz. ''

'' Güzel fikir, ben onu asarken sende yiyecekleri masaya diz. Bok-kun gelince balonları şişirir asarız. ''

'' Hay-hay kaptan! ''

Oikawa, Kuroo ve Bokuto Atsumu için doğum günü hazırlıyordu. Osamu kendi arkadaşlarıyla - Akaashi, ken-ken, Suna, Tendou ve Iwaizumi- plan yaptığı için gelmeyeceklerdi.

Biraz daha bekledikten sonra Bokuto da geldi, Oikawa ve Kuroo'ya yardım edip harika bir ortam hazırladılar.

Ormanda oldukları için çevreyi kirletmeden sadece iyi ki doğdun yazan bir süs ve birkaç balon vardı ama yine de çok hoş görünüyordu. Ağızlarındaki kaynana dili ve şapkaları ile dışarıdan çok dikkat çekiyor fakat umursamıyorlardı. Bu kadar süse rağmen Oikawa hala* parti maskelerini almadıkları için içinin buruk olduğunu söylüyordu.

Çok geçmeden Atsumu geldi. Biraz duygulandıktan sonra hepsine teşekkür edip sarıldı. Mumu üfledi ve cok hos dilekler tuttu. - Oikawa'nın zoruyla- sıra hediyelere geldi.

İlk paket yıldızlı çok hoş bir paketti. Doğruyu söylemek gerekirse pek de güzel paketlenememişti ama bu sorun değildi. Paketten birkaç oyun CD'si ve film DVD'leri vardı. Bunları alan Bok-kuna sarıldıktan ve teşekkür ettikten sonra diğer pakete geçti.

Diğer paket yuvarlak bir kutuydu. Kutunun içinde akhilleusun olduğu bir kolye siyah ve mavi renkli ojeler ve renk renk eyelinerler vardı. Paket Oikawa diye bağırıyordu resmen. Oikawa da sarıldıktan sonra Kuroo'nun hediyesine geçti.

Kuroo, Atsumu'ya bir adet boyama kitabı ve Şimşek McQueen arabası almıştı. Ciddi misin Kuroo Mater varken Şimşek mi? Kuroo'ya da sarıldıktan sonra yiyeceklere geçtiler.

Sofra Atsumu'nun annesinin yapmış olduğu Tavuklu Yakisoba, Kuroo'nun ağlayarak Ken-Ken'e yaptırdığı Katsu, Oikawa'nın yaptığı Gyuniku Korokke ve Bok-kun'un aldığı Ramune'den oluşuyordu. (Buzlu bardağı unuttuğu için linç yedi 😔)

Yemekler bittikten sonra kendi aralarında voleybol oynadılar. (Bir sürü kural ihlali vardı, Oikawa kafayı yedi) Etrafını toplayıp yürüşe çıktılar ve dondurmacıya rastladılar.

Tüm bunların sonunda hepsi eve döndü, Atsumu hariç.

Erkek arkadaşı Kiyoomi aramış ve ona bu akşam icin planı olup olmadığını sormuştu.
Atsumu ise olmadığını söylemişti ve konuşmanın sonunda kendini Kiyoomi'nin evine giderken bulmuştu.

Kiyoomi, harika bir akşam yemeği hazırlamıştı. Yakiniku ve Kırmızı Şarap'a kim hayır diyebilirdi ki?

Yemekten sonra Yatağa uzanıp film izlemeye başladılar, Shrek 2.

Daha sonra Kiyoomi, Atsumu'ya tatlı bir konuşma yaptı ve çekmeceye uzandı.

Küçük bir kutu.

''Okulun tam olarak bittiğinde, benimle evlenir misin Atsumu?''

''Sorduğun için teşekkür ederim. Evet, evlenirim.''

Atsumu Kiyoomi'yi öptü ve,

''Artık uyuyabilir miyiz gun çok yorucuydu da. ''

Kiyoomi gülümsedi ve yorganı üstlerine çekti. Atsumu'nun alnına öpücük kondurdu,

''Iyi geceler ve iyi ki doğdun sevgilim.''

'' Iyi gecel...'' (uyudu.)

-SON-

KOMIKLI PARANTEZLER KOYMAK COK EGLENCELI PUHAKDJSKDNSLDNS IYI EGLENCELER GEC KALDIM AMA UMARIM BEGENMISSINIZDIR!

f.r.i.e.n.d.s / haikyuu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin